Straż Miejska w Łodzi
Zamawiający
|
Ogłoszenie nr 500224537-N-2018
z dnia 18-09-2018 r.
Straż Miejska w Łodzi: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego
Systemu Konsol Dyspozytorskich dla Straży Miejskiej w Łodzi oraz
Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa UMŁ w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603556-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500196155-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47000614500000,
ul. ul. Kilińskiego
81,
90119
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 250 22 28, e-mail
msmiechowska@strazmiejska.pl, faks
42 250 22 32.
Adres strony internetowej (url): http:/bip.strazmiejska.lodz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Konsol
Dyspozytorskich dla Straży Miejskiej w Łodzi oraz Wydziału Zarządzania
Kryzysowego i Bezpieczeństwa UMŁ w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
LZ/231/11/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i wdrożenie
Zintegrowanego Systemu Konsol Dyspozytorskich (ZSKD) służącego do
łączności dyspozytorskiej dla potrzeb SM i WZKiB oraz świadczenie usług
gwarancyjnych i usług wsparcia technicznego przez okres minimum 18
miesięcy. Zakres zamówienia w ramach wynagrodzenia za jego realizację
obejmuje: 1. Wykonanie uzgodnień i uzyskanie pozwoleń niezbędnych do
instalacji i uruchomienia wszystkich nowopowstałych elementów ZSKD.
Wykonawca poniesie wszystkie opłaty związane z uzyskaniem pozwoleń, w
tym wszelkie opłaty skarbowe, itp. 2. Opracowanie projektu nowych
elementów ZSKD w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, tak,
aby rozwiązanie spełniało wymagania Zamawiającego określone w opisie
przedmiotu zamówienia. 3. Wykonanie dokumentacji projektowej i
wykonawczej niezbędnych do uruchomienia i utrzymania ZSKD na podstawie
opracowanego projektu. 4. Dostawę, instalację, konfigurację i
uruchomienie wszystkich nowych elementów infrastruktury
teleinformatycznej ZSKD. 5. Dostawę, instalację, konfigurację i
uruchomienie oprogramowania, które będzie funkcjonowało w ramach ZSKD.
6. Przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów ZSKD. 7. Wykonanie
dokumentacji powykonawczej ZSKD. 8. Świadczenie usług gwarancyjnych oraz
wsparcia technicznego dla wdrożonego ZSKD przez okres co najmniej 18
miesięcy od daty jego uruchomienia. 3Szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia zadań znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 32570000-9
Dodatkowe kody CPV:
32420000-3,
48000000-8,
72000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych
|