Straż Miejska w Łodzi
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500224537-N-2018 z dnia 18-09-2018 r.
Straż Miejska w Łodzi: Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Konsol Dyspozytorskich dla Straży Miejskiej w Łodzi oraz Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa UMŁ w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 603556-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500196155-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47000614500000, ul. ul. Kilińskiego  81, 90119   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 250 22 28, e-mail msmiechowska@strazmiejska.pl, faks 42 250 22 32.
Adres strony internetowej (url): http:/bip.strazmiejska.lodz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Konsol Dyspozytorskich dla Straży Miejskiej w Łodzi oraz Wydziału Zarządzania Kryzysowego i Bezpieczeństwa UMŁ w Łodzi
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
LZ/231/11/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem Zamówienia jest dostawa i wdrożenie Zintegrowanego Systemu Konsol Dyspozytorskich (ZSKD) służącego do łączności dyspozytorskiej dla potrzeb SM i WZKiB oraz świadczenie usług gwarancyjnych i usług wsparcia technicznego przez okres minimum 18 miesięcy. Zakres zamówienia w ramach wynagrodzenia za jego realizację obejmuje: 1. Wykonanie uzgodnień i uzyskanie pozwoleń niezbędnych do instalacji i uruchomienia wszystkich nowopowstałych elementów ZSKD. Wykonawca poniesie wszystkie opłaty związane z uzyskaniem pozwoleń, w tym wszelkie opłaty skarbowe, itp. 2. Opracowanie projektu nowych elementów ZSKD w oparciu o wytyczne przekazane przez Zamawiającego, tak, aby rozwiązanie spełniało wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia. 3. Wykonanie dokumentacji projektowej i wykonawczej niezbędnych do uruchomienia i utrzymania ZSKD na podstawie opracowanego projektu. 4. Dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie wszystkich nowych elementów infrastruktury teleinformatycznej ZSKD. 5. Dostawę, instalację, konfigurację i uruchomienie oprogramowania, które będzie funkcjonowało w ramach ZSKD. 6. Przeprowadzenie niezbędnych pomiarów i testów ZSKD. 7. Wykonanie dokumentacji powykonawczej ZSKD. 8. Świadczenie usług gwarancyjnych oraz wsparcia technicznego dla wdrożonego ZSKD przez okres co najmniej 18 miesięcy od daty jego uruchomienia. 3Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zadań znajduje się w Załączniku nr 1 do SIWZ
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 32570000-9

Dodatkowe kody CPV: 32420000-3, 48000000-8, 72000000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/09/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 365800.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 449934.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 449934.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 449934.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych