Straż Miejska w Łodzi
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500192542-N-2018 z dnia 10-08-2018 r.
Straż Miejska w Łodzi: ZAKUP RADIOWOZÓW DLA ODDZIAŁU GÓRNA STRAŻY MIEJSKIEJ W ŁODZI

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47000614500000, ul. ul. Kilińskiego  81, 90119   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 250 22 28, e-mail msmiechowska@strazmiejska.pl, faks 42 250 22 32.
Adres strony internetowej (url): https://bip.strazmiejska.lodz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP RADIOWOZÓW DLA ODDZIAŁU GÓRNA STRAŻY MIEJSKIEJ W ŁODZI
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
LZ/231/10/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch radiowozów (zwanych dalej „samochodami”) dla Oddziału Górna Straży Miejskiej w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 2 (dwa) zadania: 1) Zadanie nr 1 – sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź- Górna – 1 szt.; 2) Zadanie nr 2 – sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź- Górna – 1 szt.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34110000-1

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Negocjacje bez ogłoszenia
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Zadanie nr 1 – sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź- Górna – 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 94999.05
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: JASZPOL SP.Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. ŁÓDZKA 28
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: ZGIERZ
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 94392.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 94392.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 94392.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Zadanie nr 1 – sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź- Górna – 1 szt
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/08/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 40650.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: JASZPOL SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. ŁÓDZKA 28
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: ZGIERZ
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 40239.02
Oferta z najniższą ceną/kosztem 40239.02
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40239.02
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie  negocjacji bez ogłoszenia  na podstawie art. 62 ust 1 pkt 4  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
W okolicznościach niniejszej sprawy przeprowadzenie kolejnych 5 postępowań i ich unieważnianie stanowi okoliczność niezależną od zamawiającego, tym bardziej, że zmieniał on opis przedmiotu zamówienia rezygnując z części funkcjonalności, by zmieścić się w posiadanym budżecie. Pomimo takich działań zamawiającego postępowania były unieważniane.Zgodnie z posiadanymi notatkami dotychczas używane samochody uległy awarii i zostały wycofane z dalszego użytku. Powyższa okoliczność powoduje, iż strażnicy miejscy nie są w stanie zapewnić pełnej obstawy patroli i znacznie ogranicza możliwość wykonywania powierzonych im obowiązków w zakresie ochrony mieszkańców Łodzi. W konsekwencji brak wystarczającej ilości radiowozów stanowi zagrożenie w zakresie wypełniania ustawowych obowiązków strażników miejskich i ochrony bezpieczeństwa mieszkańców. W świetle powyższego stanu faktycznego istnieje więc realne zagrożenie w zakresie bezpieczeństwa, które należy kwalifikować jako pilną potrzebę.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych