Ogłoszenie nr 500226224-N-2018
z dnia 20-09-2018 r.
Straż Miejska w Łodzi: „DOSTAWA ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA
STRAŻNIKA MIEJSKIEGO DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W ŁODZI (NR SPR. LZ/231/9/18)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 577202-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500159479-N-2018
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47000614500000,
ul. ul. Kilińskiego
81,
90119
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
42 250 22 28, e-mail
msmiechowska@strazmiejska.pl, faks
42 250 22 32.
Adres strony internetowej (url): http:/bip.stazmiejska.lodz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„DOSTAWA ELEMENTÓW UMUNDUROWANIA STRAŻNIKA MIEJSKIEGO DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W ŁODZI (NR SPR. LZ/231/9/18)
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
LZ/231/9/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań )a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów
umundurowania strażnika miejskiego dla Straży Miejskiej w Łodzi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do
niniejszej specyfikacji „Opis przedmiotu zamówienia” (dalej „Załącznik
nr 1”). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, tj. na
poszczególne części, na które został podzielony przedmiot zamówienia.
Przedmiot zamówienia został podzielony na czternaście części: 1) Część
nr 1 - Czapka letnia baseball – 150 szt. (CPV 18.44.33.20-5); 2) Część
nr 2 - Czapka dziana, wełniana – 100 szt. (CPV 18.44.33.20-5); 3) Część
nr 3 - Spodnie specjalne – 170 szt. (CPV 18.23.40.00-8); 4) Część nr 4 -
Koszulka typu „Polo” – 300 szt. (CPV 18.33.30.00-2); 5) Część nr 5 -
Kamizelka operacyjna – 100 szt. (CPV 35.11.34.30-2); 6) Część nr 6 -
Kurtka uniwersalna z podpinką – 50 szt. (CPV 18.22.32.00-0); 7) Część nr
7 - Pas główny skórzany – 40 szt. (CPV 18.42.50.00-4); 8) Część nr 8 -
Buty całoroczne tzw. skoczki – 200 par (CPV 18.81.50.00-5); 9) Część nr 9
- Bluza „Polar” – 150 szt. (CPV 18.20.00.00-1); 10) Część nr 10 -
Rękawiczki zimowe – 70 par (CPV 18.42.40.00-7); 11) Część nr 11 -
Spodnie garnizonowe – 100 szt. (CPV 18.23.40.00-8); 12) Część nr 12 -
Półbuty męskie – 100 par (CPV 18.81.50.00-5); 13) Część nr 13 - Półbuty
damskie – 10 par (CPV 18.81.50.00-5); 14) Część nr 14 - Kamizelka
odblaskowa – 100 szt. (CPV 18.23.54.00-9); Jeden Wykonawca może złożyć
ofertę na dowolną ilość części przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis
asortymentu składającego się na poszczególne części zawiera Załącznik nr
1 – Opis Przedmiotu Zamówienia. 3. Zamawiający wymaga, aby oferowane
elementy umundurowania były zgodne z opisem zawartym w Załączniku nr 1.
4. Celem potwierdzenia zgodności oferowanych elementów umundurowania z
wymaganiami zamawiającego oraz dokonania ich oceny jakościowej,
wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty wzory (próbki) oferowanych
elementów umundurowania, wykonane zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, o
których mowa w Załączniku nr 1 w ilości min. 1 szt. z każdej pozycji
części, której dotyczy składana oferta pod rygorem odrzucenia oferty. 5.
Wzory (próbki) przedstawione do przetargu zostaną zwrócone wykonawcom,
których oferty nie zostały wybrane - na ich pisemny wniosek (również
faks) - po zakończeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Koszty zwrotu wzorów ponosi Wykonawca. 6. Wzory (próbki) załączone do
ofert złożonych przez Wykonawców, których oferty nie zostały wybrane,
zostaną im zwrócone na pisemny wniosek (również fax, e-mail). Koszty
zwrotu wzorów ponosi Wykonawca. 7. Tam, gdzie w Załączniku nr 1 zostało
wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent) zamawiający
dopuszcza składanie ofert równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują
one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w
opisie. 8. Ponadto Zamawiający informuje, że przykłady posiadanych przez
Straż Miejską elementów umundurowania w celach poglądowych, można
oglądać w dni robocze w godz. 8:00 do godz. 15:00, w magazynie Straży
Miejskiej w Łodzi przy ul. Rydla 19 po wcześniejszym uzgodnieniu
terminu. W sprawie udostępniania przykładowych elementów umundurowania
należy kontaktować się z p. Sławomirem Wilkiem pod numerem tel.: 42 250
22 19. 9. Oferty wariantowe, częściowe: 1) Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert wariantowych. 2) Zamawiający dopuszcza
składanie ofert częściowych – liczba zadań 14. 10. Informacja o
przewidywanych zamówieniach uzupełniających, o których mowa w art. 67
ust. 1 pkt. 7 ustawy – Prawo zamówień publicznych: Zamawiający nie
przewiduje możliwości udzielania zamówienia uzupełniającego, o którym
mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP. 11. Zamawiający nie wyklucza
powierzenia realizacji zamówienia podwykonawcom. 12. Zamawiający wymaga,
aby Wykonawca udzielił w n/w Zadaniach gwarancji nie mniejszej niż: a) W
Zadaniu nr 1 – 12 miesięcy b) W Zadaniu nr 2 – 12 miesięcy c) W Zadaniu
nr 3 – 12 miesięcy d) W Zadaniu nr 4 – 12 miesięcy e) W Zadaniu nr 5 –
12 miesięcy f) W Zadaniu nr 6 – 24 miesiące g) W Zadaniu nr 7 – 12
miesięcy h) W Zadaniu nr 8 – 12 miesięcy i) W Zadaniu nr 9 – 12 miesięcy
j) W Zadaniu nr 10 – 12 miesięcy k) W Zadaniu nr 11 – 12 miesięcy l) W
Zadaniu nr 12 – 12 miesięcy m) W Zadaniu nr 13 – 12 miesięcy n) W
Zadaniu nr 14 – 12 miesięcy Okres gwarancji będzie liczony od daty
odbioru elementów umundurowania. 13. Miejsce dostawy: obiekt Straży
Miejskiej w Łodzi, Łódź ul. Rydla 19.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR:
1
NAZWA:
CZAPKA LETNIA DZIANA BASEBALL - 150 SZT.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. Hero-Collection S.J. Krzysztof i Roman Kłoskowscy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rydzyńska 10 61-436 Poznań
Kod pocztowy: 61-436
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3690.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
3690.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
5350.50
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
2
NAZWA:
CZAPKA DZIANA, WEŁNIANA – 100 SZT.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2439.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Firma Produkcyjno-Handlowo-Usługowa RECON
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Śliwkowa 5k
87-123 Brzozówka
Kod pocztowy: 87-123
Miejscowość: BRZOZÓWKA
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2999.97
Oferta z najniższą ceną/kosztem
2152.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
2999.97
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
3
NAZWA:
SPODNIE SPECJALNE – 170 SZT.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24990.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. Hero-Collection S.J. Krzysztof i Roman Kłoskowscy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rydzyńska 10
61-436 Poznań
Kod pocztowy: 61-436
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
30737.70
Oferta z najniższą ceną/kosztem
30737.70
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
39519.90
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
4
NAZWA:
KOSZULKI TYPU POLO - 300 SZT.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
15000.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: HAKO Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Borzymowska 30
03-565 Warszawa
Kod pocztowy: 03-565
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18450.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
18450.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
22509.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
5
NAZWA:
KAMIZELKA OPERACYJNA - 100 SZT.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
11900
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe POLSKÓR Bogdan Stasiołek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczęśliwa 31 97-200 Tomaszów Mazowiecki
Kod pocztowy: 97-200
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
14637.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
14637.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
24477.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
6
NAZWA:
KURTKA UNIWERSALNA Z PODPINKĄ - 50 SZT.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8270.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. Hero-Collection S.J. Krzysztof i Roman Kłoskowscy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rydzyńska 10
61-436 Poznań
Kod pocztowy: 61-436
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
10172.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem
10172.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
11992.50
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
7
NAZWA:
PAS GŁÓWNY SKÓRZANY - 40 SZT.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1392.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy:
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe POLSKÓR Bogdan Stasiołek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Szczęśliwa 31
97-200 Tomaszów Mazowiecki
Kod pocztowy: 97-200
Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1712.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem
1712.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
2480.17
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
8
NAZWA:
BUTY CAŁOROCZNE "SKOCZKI" - 200 PAR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
37400.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PROTEKTOR S. A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Vetterów 24a-24b
20-277 Lublin
Kod pocztowy: 20-277
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
46002.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
38868.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
67650.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
9
NAZWA:
BLUZA POLAR - 150 SZT.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
18750.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
3
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Odzieżowy YESS Kazimierz Cyman
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Stefana Banacha 6 76-200 Słupsk
Kod pocztowy: 76-200
Miejscowość: Słupsk
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
23062.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
23062.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
24169.50
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
10
NAZWA:
RĘKAWICZKI ZIMOWE - 70 PAR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3500.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
4
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Z.P.U.H. EDAREX Wiktor Kujbida
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Radomska 4 d
26-500 Szydłowiec
Kod pocztowy: 26-500
Miejscowość: Szydłowiec
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4305.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
4305.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
5389.86
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
11
NAZWA:
SPODNIE GARNIZONOWE - 100 SZT.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
13600.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H. Hero-Collection S.J. Krzysztof i Roman Kłoskowscy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Rydzyńska 10
61-436 Poznań
Kod pocztowy: 61-436
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
16728.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
16728.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
16728.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
12
NAZWA:
PÓŁBUTY MĘSKIE - 100 PAR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9900.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
2
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: ButStar Sp. z o. o. ul. Dworcowa 21
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dworcowa 21
83-210 Zblewo
Kod pocztowy: 83-210
Miejscowość: Zblewo
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12177.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
12177.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
13530.00
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
13
NAZWA:
PÓŁBUTY DAMSKIE - 10 PAR
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1050.00
Waluta
PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
1
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GREGOR Spółka Akcyjna
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Tczewska 1a
83-032 Pszczółki
Kod pocztowy: 83-032
Miejscowość: Pszczółki
Kraj/woj.:
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1291.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem
1291.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
1291.50
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
CZĘŚĆ NR:
14
NAZWA:
KAMIZELKA ODBLASKOWA - 100 SZT.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/08/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3000.00
Waluta
PLLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:
4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:
4
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
0
liczba otrzymanych ofert od
wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:
0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3690.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem
3690.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem
8200.41
Waluta:
PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część
zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE
NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O
CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru
trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z
przepisami.