Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500158548-N-2018 z dnia 09-07-2018 r.
Straż Miejska w Łodzi: Zakup radiowozów dla Straży Miejskiej w Łodzi - III.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 562237-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500118641-N-2018

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47000614500000, ul. ul. Kilińskiego  81, 90119   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 250 22 28, e-mail msmiechowska@strazmiejska.pl, faks 42 250 22 32.
Adres strony internetowej (url): http://bip.strazmiejska.lodz.pl/
Adres profilu nabywcy: http://bip.strazmiejska.lodz.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup radiowozów dla Straży Miejskiej w Łodzi - III.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
LZ/231/7/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego, zgodnie z art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2017r., poz. 1579 z późn. zm.) zwanej dalej „ustawą PZP”. 2. W zakresie nieuregulowanym niniejszą Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, zwaną dalej „SIWZ”, zastosowanie mają przepisy ustawy PZP. 3. Wartość zamówienia nie przekracza równowartości kwoty określonej w przepisach wykonawczych wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy PZP. III. Opis przedmiotu zamówienia. 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa radiowozów (zwanych dalej „samochodami”) dla Straży Miejskiej w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 3 (trzy) zadania: 1) Zadanie nr 1 – sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź- Górna – 1 szt.; 2) Zadanie nr 2 – sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź-Górna – 1 szt.; 3) Zadanie nr 3 – sprzedaż i dostawa samochodu ciężarowego do 3,5t dla Sekcji Animal Patrol Oddziału Ogólnomiejskiego – 1szt.; 3. Wymagania ogólne: 1) Pojazdy samochodowe i przyczepa muszą spełniać wymagania określone w: a) ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. „Prawo o ruchu drogowym” (tj. Dz. U. z 2017r. poz.1260 z późn. zm.). b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j.: Dz. U. z 2016r. poz. 2022). 2) Samochody muszą być fabrycznie nowe - rok produkcji ostatni kwartał 2017 r. lub 2018 r. W okresie od daty produkcji do daty dostawy niepodlegające żadnym naprawom, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne (zgodnie ze specyfikacją techniczną). 3) Wraz z pojazdami wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: a) wyciąg ze świadectwa homologacji lub jego odpis; b) wykaz autoryzowanych stacji obsługi; c) opis warunków gwarancji; d) instrukcję obsługi w języku polskim; e) kartę pojazdu; f) inne wymagane prawem dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu. 4) Wykonawca oświadcza, że samochód będący przedmiotem dostawy stanowi jego własność, jest wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich i nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest ten samochód oraz, że nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia. 5) Wykonawca dostarczy zamówiony samochód osobowy wraz z wyposażeniem do miejsca wskazanego przez zamawiającego na swój koszt. 6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód był zatankowany do pełna. 7) W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane urządzenia wymagań stawianych przez zamawiającego wykonawca dołączy do oferty opis podstawowych parametrów oferowanego samochodu Załącznik nr 1 do formularza oferty. W tabeli obejmującej dane zadanie, znajdującej się w załączniku nr 1 do formularza oferty, w pkt nr I i II należy szczegółowo wymienić parametry techniczne oferowanych samochodów, natomiast w pkt nr III Zamawiający dopuszcza opisanie oferowanych parametrów na zasadzie „spełnia/nie spełnia”. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią Załączniki nr 1 - 3 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34111000-1

SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź - Górna - 1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), podjęto decyzję o unieważnieniu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla części nr 1. Uzasadnienie prawne i faktyczne dla części nr 1 Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do godziny 12:00 dnia 06.06.2018 r. wpłynęły następujące oferty: - dla części nr 1 od firmy JASZPOL Sp. z o. o., ul. Łódzka 28, 95-100 Zgierz – kwota: 51.153,00 zł brutto, - dla części nr 1 od firmy AUTOMOBILE TORINO Sp. z o. o., ul. Poznańska 72 a, 62-510 Konin, filia: ul. Strykowska 131, 91-527 Łódź – kwota: 44.987,25 zł brutto, Kwota jaką zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to: - część nr 1 – 44.999,55w zł brutto Wobec powyższego Zamawiający nie posiada środków na sfinansowanie zamówienia dla oferty, która uzyskała najkorzystniejszą wartość punktową, tj. JASZPOL Sp. z o. o., ul. Łódzka 28, 95-100 Zgierz dla części nr 1. W związku z tym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego dla części nr 1.

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: Sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź - Górna - 1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 z późn. zm.), podjęto decyzję o unieważnieniu postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego dla części nr 2. Uzasadnienie prawne i faktyczne dla części nr 2 Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do godziny 12:00 dnia 06.06.2018 r. wpłynęły następujące oferty: - dla części nr 2 od firmy JASZPOL Sp. z o. o., ul. Łódzka 28, 95-100 Zgierz – kwota: 54.478,00 zł brutto, - dla części nr 2 od firmy AUTOMOBILE TORINO Sp. z o. o., ul. Poznańska 72 a, 62-510 Konin, filia: ul. Strykowska 131, 91-527 Łódź – kwota: 49.938,00 zł brutto, Kwota jaką zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to: - część nr 2 – 49.999,50 zł brutto. Wobec powyższego Zamawiający nie posiada środków na sfinansowanie zamówienia dla oferty, która uzyskała najkorzystniejszą wartość punktową, tj. JASZPOL Sp. z o. o., ul. Łódzka 28, 95-100 Zgierz dla części nr 2. W związku z tym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego dla części nr 2.

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: Sprzedaż i dostawa samochodu ciężarowego do 3,5t dla Sekcji Animal Patrol Oddziału Ogólnomiejskiego - 1 szt.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/07/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 98653.66
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie

Nazwa wykonawcy: JASZPOL Sp. z o. o.
Email wykonawcy: krzysztof.jozwiak@jaszpol.pl
Adres pocztowy: Łódzka 28
Kod pocztowy: 95-100
Miejscowość: Zgierz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 121344.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 121344.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129888.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych