Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500076596-N-2018 z dnia 10-04-2018 r.
Straż Miejska w Łodzi: ZAKUP RADIOWOZÓW ORAZ PRZYCZEPY DO PRZEWOZU DWÓCH KONI DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W ŁODZI - II

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 533701-N-2018
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47000614500000, ul. ul. Kilińskiego  81, 90119   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 250 22 28, e-mail msmiechowska@strazmiejska.pl, faks 42 250 22 32.
Adres strony internetowej (url): http://bip.strazmiejska.lodz.pl/
Adres profilu nabywcy: http://bip.strazmiejska.lodz.pl/artykul.html?id=467
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
ZAKUP RADIOWOZÓW ORAZ PRZYCZEPY DO PRZEWOZU DWÓCH KONI DLA STRAŻY MIEJSKIEJ W ŁODZI - II
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
LZ/231/5/18
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa radiowozów (zwanych dalej „samochodami”) oraz przyczepy do przewozu dwóch koni dla Straży Miejskiej w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia podzielony został na 4 (cztery) zadania: 1) Zadanie nr 1 – sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź- Górna – 1 szt.; 2) Zadanie nr 2 – sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź-Górna wraz z dodatkowym kompletem opon zimowych – 1 szt.; TY 3) Zadanie nr 3 – sprzedaż i dostawa przyczepy do przewozu dwóch koni dla Sekcji Konnej Oddziału Ogólnomiejskiego – 1 szt.; 4) Zadanie nr 4 – sprzedaż i dostawa samochodu ciężarowego do 3,5t dla Sekcji Animal Patrol Oddziału Ogólnomiejskiego – 1szt.; 3. Wymagania ogólne: 1) Pojazdy samochodowe i przyczepa muszą spełniać wymagania określone w: a) ustawie z dnia 20 czerwca 1997r. „Prawo o ruchu drogowym” (tj. Dz. U. z 2017r. poz.1260 z późn. zm.). b) rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j.: Dz. U. z 2016r. poz. 2022). 2) Samochody i przyczepa muszą być fabrycznie nowe - rok produkcji ostatni kwartał 2017r. lub 2018r. W okresie od daty produkcji do daty dostawy niepodlegający żadnym naprawom, wolne od wad fizycznych i prawnych, kompletne (zgodnie ze specyfikacją techniczną). 3) Wraz z pojazdami wykonawca jest zobowiązany dostarczyć: a) wyciąg ze świadectwa homologacji lub jego odpis; b) wykaz autoryzowanych stacji obsługi; c) opis warunków gwarancji; d) instrukcję obsługi w języku polskim; e) kartę pojazdu; f) inne wymagane prawem dokumenty umożliwiające rejestrację pojazdu. 4) Wykonawca oświadcza, że samochód/przyczepa będący przedmiotem dostawy stanowi jego własność, jest wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich i nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem jest ten samochód oraz, że nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia. 5) Wykonawca dostarczy zamówiony samochód osobowy/przyczepę wraz z wyposażeniem do miejsca wskazanego przez zamawiającego na swój koszt. 6) Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód był zatankowany do pełna. 7) W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane urządzenia wymagań stawianych przez zamawiającego wykonawca dołączy do oferty opis podstawowych parametrów oferowanego samochodu /przyczepy Załącznik nr 1 do formularza oferty. W tabeli obejmującej dane zadanie, znajdującej się w załączniku nr 1 do formularza oferty, w pkt nr I i II należy szczegółowo wymienić parametry techniczne oferowanych samochodów i przyczepy, natomiast w pkt nr III Zamawiający dopuszcza opisanie oferowanych parametrów na zasadzie „spełnia/nie spełnia”.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 34111000-1

Dodatkowe kody CPV: 34223320-5, 34351100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1   
NAZWA: Sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź-Górna - 1 szt.
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do godziny 12:00 dnia 28.03.2018 r. wpłynęła następująca oferta: - dla części nr 1 od firmy Marvel Sp. z o. o., ul. Żelazna 7, 90-332 Łódź – kwota: 53.997,00 zł brutto. Kwota jaką zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to: - dla części nr 1 – 44.999,55 zł brutto. Wobec powyższego Zamawiający nie posiada środków na sfinansowanie zamówienia i w związku z tym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego dla części nr 1.

CZĘŚĆ NR: 2   
NAZWA: sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź-Górna wraz z dodatkowym kompletem opon zimowych – 1 szt
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do godziny 12:00 dnia 28.03.2018 r. wpłynęła następująca oferta: - dla części nr 2 od firmy Marvel Sp. z o. o., ul. Żelazna 7, 90-332 Łódź – kwota: 57.072,00 zł brutto. Kwota jaką zamawiający mógł przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia to: - dla części nr 2 – 49.999,50 zł brutto. Wobec powyższego Zamawiający nie posiada środków na sfinansowanie zamówienia i w związku z tym na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego dla części nr 2.

CZĘŚĆ NR: 3   
NAZWA: sprzedaż i dostawa przyczepy do przewozu dwóch koni dla Sekcji Konnej Oddziału Ogólnomiejskiego – 1 szt
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do godziny 12:00 dnia 28.03.2018 r. nie wpłynęła żadna oferta dla części nr 3. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego dla części nr 3.

CZĘŚĆ NR: 4   
NAZWA: sprzedaż i dostawa samochodu ciężarowego do 3,5t dla Sekcji Animal Patrol Oddziału Ogólnomiejskiego – 1szt
Postępowanie / część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu. W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego, tj. do godziny 12:00 dnia 28.03.2018 r. nie wpłynęła żadna oferta dla części nr 4. Wobec powyższego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający unieważnia postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia publicznego dla części nr 4.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych