Zwiększ rozmiar czcionki Ustaw domyślny rozmiar czcionki Zmniejsz rozmiar czcionki
Gość
Zamawiający
Ogłoszenie nr 500005338-N-2018 z dnia 08-01-2018 r.
Straż Miejska w Łodzi: Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632844-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska w Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47000614500000, ul. ul. Kilińskiego  81, 90119   Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 42 250 22 28, e-mail msmiechowska@strazmiejska.pl, faks 42 250 22 32.
Adres strony internetowej (url): http://bip.strazmiejska.lodz.pl/
Adres profilu nabywcy: http://bip.strazmiejska.lodz.pl/artykul.html?id=449
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
LZ/231/4/17
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów zamawiającego znajdujących się w Łodzi przy Al. Politechniki 32, Al. Piłsudskiego 100 (COM ), ul. Krzemienieckiej 2 B, ul. Piotrkowskiej 112, ul. Mokrej 10, ul. Rydla 19, ul. Jagienki 21, ul. Olimpijskiej 9 oraz ul. Kilińskiego 81.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 1 „Szczegółowy zakres usług”.Kody CPV (Wspólny Słownik Zamówień): 90.91.00.00-9 Usługi sprzątania, 90.91.12.00-8 Usługi sprzątania budynków, 90.91.13.00-9 Usługi czyszczenia okien, 90.91.92.00-4 Usługi sprzątania biur, 90.62.00.00-9 Usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 Usługi usuwania oblodzeń, 77.31.41.00-5 Usługi w zakresie trawników. 2. Zamawiający przewiduje możliwość czasowej lub całkowitej rezygnacji z wykonywania usług w poszczególnych obiektach ze względów organizacyjnych. O terminie rezygnacji z wykonywania usług oraz o ewentualnym terminie ich wznowienia wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie. W przypadku ograniczenia zakresu wykonywania usług miesięczne wynagrodzenie wykonawcy zostanie pomniejszone o kwotę wynagrodzenia za sprzątanie wskazanych obiektów, wynikającą z oferty. Jeżeli rezygnacja z wykonywania usług nastąpi w trakcie miesiąca, kwota, o którą zostanie pomniejszone wynagrodzenie wykonawcy, zostanie obliczona w sposób następujący: (kwota wynagrodzenia miesięcznego za usługi w obiekcie : liczba dni miesiąca, w którym nastąpiła rezygnacja z usług) x liczba dni pozostała do końca miesiąca, w którym nastąpiła rezygnacja z usług. W przypadku, o którym mowa powyżej wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec zamawiającego. 3. Na okoliczność rezygnacji z wykonywania usług, o której mowa w ust. 2, najpóźniej na jeden dzień przed terminem rezygnacji określonym w pisemnym powiadomieniu, zostanie sporządzony aneks określający termin rezygnacji oraz kwotę wynagrodzenia pomniejszoną zgodnie z zasadami, określonymi w ust. 2. 4. W toku wykonywania zamówienia wykonawca dostarczy wszelkie środki myjące, toaletowe i higieniczne, piasek i środki egzotermiczne do posypywania powierzchni w okresie zimowym oraz środki pielęgnacji i ochrony roślin, a także zapewni we własnym zakresie narzędzia (w szczególności miotły, łopaty, grabie, sekatory, taczki, drabiny) i urządzenia (w szczególności odkurzacze, kosiarka do trawy, odśnieżarka, podnośnik) niezbędne do prawidłowego wykonania usługi. 5. Osoby wykonujące usługi w obiektach zamawiającego muszą być wyposażone w dostosowaną do charakteru wykonywanej pracy i wymogów BHP, jednolitą i estetyczną odzież roboczą oraz muszą posiadać identyfikatory z imieniem i nazwiskiem osoby sprzątającej. W przypadku niespełnienia wskazanych wymogów zamawiający zastrzega sobie prawo niedopuszczenia pracowników wykonawcy do wykonywania usług, a wszelkie wynikające z tego konsekwencje obciążać będą wykonawcę.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8

Dodatkowe kody CPV: 90911300-9, 90919200-4, 90620000-9, 90630000-2, 77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 152854.00
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
tak

Nazwa wykonawcy: INWEMER SERWIS
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ŁĄKOWA 3/5K
Kod pocztowy: 90-562
Miejscowość: ŁÓDŹ
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie

Nazwa wykonawcy: INWEMER SYSTEM
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ŚW.JACKA ODROWĄŻA 15
Kod pocztowy: 03-310
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 171381.42
Oferta z najniższą ceną/kosztem 171381.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 407460.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie

Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
 
Copyright © 2010 Urząd Zamówień Publicznych