Gość Zamawiający |
Ogłoszenie nr 500005338-N-2018
z dnia 08-01-2018 r.
Straż Miejska w Łodzi: Wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i
terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów Straży
Miejskiej w Łodzi.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub
programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień
Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 632844-N-2017 Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie
Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I:
ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Straż Miejska w
Łodzi, Krajowy numer identyfikacyjny 47000614500000,
ul. ul. Kilińskiego 81, 90119
Łódź, woj. łódzkie, państwo
Polska, tel. 42 250 22 28, e-mail
msmiechowska@strazmiejska.pl, faks 42
250 22 32. Adres strony internetowej (url): http://bip.strazmiejska.lodz.pl/ Adres profilu nabywcy: http://bip.strazmiejska.lodz.pl/artykul.html?id=449 I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez
zamawiającego: Wykonywanie usług w
zakresie sprzątania budynków i terenów zewnętrznych oraz utrzymania
zieleni na terenie obiektów Straży Miejskiej w Łodzi.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
LZ/231/4/17
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
1. Przedmiotem
zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie sprzątania budynków i
terenów zewnętrznych oraz utrzymania zieleni na terenie obiektów
zamawiającego znajdujących się w Łodzi przy Al. Politechniki 32, Al.
Piłsudskiego 100 (COM ), ul. Krzemienieckiej 2 B, ul. Piotrkowskiej 112,
ul. Mokrej 10, ul. Rydla 19, ul. Jagienki 21, ul. Olimpijskiej 9 oraz ul.
Kilińskiego 81.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr
1 „Szczegółowy zakres usług”.Kody CPV (Wspólny Słownik Zamówień):
90.91.00.00-9 Usługi sprzątania, 90.91.12.00-8 Usługi sprzątania budynków,
90.91.13.00-9 Usługi czyszczenia okien, 90.91.92.00-4 Usługi sprzątania
biur, 90.62.00.00-9 Usługi odśnieżania, 90.63.00.00-2 Usługi usuwania
oblodzeń, 77.31.41.00-5 Usługi w zakresie trawników. 2. Zamawiający
przewiduje możliwość czasowej lub całkowitej rezygnacji z wykonywania
usług w poszczególnych obiektach ze względów organizacyjnych. O terminie
rezygnacji z wykonywania usług oraz o ewentualnym terminie ich wznowienia
wykonawca zostanie powiadomiony na piśmie. W przypadku ograniczenia
zakresu wykonywania usług miesięczne wynagrodzenie wykonawcy zostanie
pomniejszone o kwotę wynagrodzenia za sprzątanie wskazanych obiektów,
wynikającą z oferty. Jeżeli rezygnacja z wykonywania usług nastąpi w
trakcie miesiąca, kwota, o którą zostanie pomniejszone wynagrodzenie
wykonawcy, zostanie obliczona w sposób następujący: (kwota wynagrodzenia
miesięcznego za usługi w obiekcie : liczba dni miesiąca, w którym
nastąpiła rezygnacja z usług) x liczba dni pozostała do końca
miesiąca, w którym nastąpiła rezygnacja z usług. W przypadku, o którym
mowa powyżej wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia wobec
zamawiającego. 3. Na okoliczność rezygnacji z wykonywania usług, o której
mowa w ust. 2, najpóźniej na jeden dzień przed terminem rezygnacji
określonym w pisemnym powiadomieniu, zostanie sporządzony aneks
określający termin rezygnacji oraz kwotę wynagrodzenia pomniejszoną
zgodnie z zasadami, określonymi w ust. 2. 4. W toku wykonywania zamówienia
wykonawca dostarczy wszelkie środki myjące, toaletowe i higieniczne,
piasek i środki egzotermiczne do posypywania powierzchni w okresie zimowym
oraz środki pielęgnacji i ochrony roślin, a także zapewni we własnym
zakresie narzędzia (w szczególności miotły, łopaty, grabie, sekatory,
taczki, drabiny) i urządzenia (w szczególności odkurzacze, kosiarka do
trawy, odśnieżarka, podnośnik) niezbędne do prawidłowego wykonania usługi.
5. Osoby wykonujące usługi w obiektach zamawiającego muszą być wyposażone
w dostosowaną do charakteru wykonywanej pracy i wymogów BHP, jednolitą i
estetyczną odzież roboczą oraz muszą posiadać identyfikatory z imieniem i
nazwiskiem osoby sprzątającej. W przypadku niespełnienia wskazanych
wymogów zamawiający zastrzega sobie prawo niedopuszczenia pracowników
wykonawcy do wykonywania usług, a wszelkie wynikające z tego konsekwencje
obciążać będą wykonawcę. II.4) Informacja o
częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części: nie II.5) Główny Kod CPV: 90911200-8
Dodatkowe kody CPV:
90911300-9,
90919200-4,
90620000-9,
90630000-2,
77314100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony III.2) Ogłoszenie
dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie III.3) Informacje
dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W
TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA
O CENĘ IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie
prowadzone jest w trybie na podstawie art.
ustawy Pzp. IV.9.2)
Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać
uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego
udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
| ||||
Copyright © 2010 Urząd
Zamówień Publicznych
|