III.1) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków:
Warunek zostanie
wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące
spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 6 do
SIWZ,
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek
zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie
dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr
6 do SIWZ,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek
zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie
dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr
6 do SIWZ,
Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych
osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający
przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o
spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1
PKT 3 USTAWY PZP:
1.
Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Aktualne oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1, pkt 4 i pkt 8
ustawy w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania
braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w
jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza
informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy w
formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
2. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta będzie oceniona jako
najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego: Zamawiający przed udzieleniem
zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień
złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: A. W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda:
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem); 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem); 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem); 4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem); 5) Oświadczenia Wykonawcy o braku
wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji
administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku
lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia
w sprawie spłaty tych należności (w formie oryginału); 6) Oświadczenia Wykonawcy
o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania
się o zamówienie publiczne (w formie oryginału); 7) Oświadczenia Wykonawcy o
niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie
z dnia 12.01.1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716)
(w formie oryginału); 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy,
Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru
stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź
informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 4. Dokumenty składane przez
podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w
pkt VI.2 lit. A. SIWZ składa odpowiednio: - ppkt 1) informację z odpowiedniego
rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument
wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkanie ma osoba, której
dotyczy informacja lub dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,
14 i 21. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. - ppkt 2) - 4) dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z
właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Wykonawca mający siedzibę na terytorium RP w odniesieniu do osoby, mającej
miejsce zamieszkania poza terytorium RP, której dotyczy dokument wskazany w pkt
VI.2 lit. A. ppkt 1) składa ten dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się
go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub
przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa pkt VI.4 ppkt 1) lit. a) SIWZ
powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI.4 ppkt 1) lit. b) SIWZ
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Powyższe terminy stosuje się odpowiednio do pkt VI.4 ppkt 2)
SIWZ. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez
Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji
dotyczących tego dokumentu. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia
odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub
niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają
wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą
uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty
nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku
przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Oświadczenia i
dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt
VI.1 ppkt 1), pkt VI.2 lit. A. i pkt VI.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców
oddzielnie 2) Oświadczenie wymienione w pkt VI.1 ppkt 2), formularz oferty oraz
opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru są składane przez
pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) SIWZ Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał
pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument
pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika.
Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z
pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Oświadczenia i
dokumenty wskazane w pkt VI.1 SIWZ składane są wraz z ofertą. Dokument określony
w pkt VI.3 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia
na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe
oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VI.2 SIWZ wymagane będą tylko od
Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza. 10. W
przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o
których mowa w pkt VI SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera
samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB
DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W
CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY
PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1.
Dokumenty składane wraz z ofertą: 1) Aktualne oświadczenie o niepodleganiu
wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1, pkt 4 i pkt 8
ustawy w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
Jeżeli Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania
braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w
jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza
informacje o tych podmiotach w oświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnianiu
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy w
formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ).
2. Dokumenty składane przez Wykonawcę, którego oferta będzie oceniona jako
najkorzystniejsza na wezwanie Zamawiającego: Zamawiający przed udzieleniem
zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do
złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień
złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: A. W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda:
1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.
1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność
z oryginałem); 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego
potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem); 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki
organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia
Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z
opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie
wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego
dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem
w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w
szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie
na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji
właściwego organu (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem); 4) Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i
informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu
do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem); 5) Oświadczenia Wykonawcy o braku
wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji
administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku
lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności
wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia
w sprawie spłaty tych należności (w formie oryginału); 6) Oświadczenia Wykonawcy
o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania
się o zamówienie publiczne (w formie oryginału); 7) Oświadczenia Wykonawcy o
niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie
z dnia 12.01.1991r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716)
(w formie oryginału); 3. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z
postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy,
Zamawiający wymaga oświadczenia Wykonawcy o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej w formie oryginału (według wzoru
stanowiącego załącznik nr 8 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej
grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź
informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do
zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu. 4. Dokumenty składane przez
podmioty zagraniczne: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w
pkt VI.2 lit. A. SIWZ składa odpowiednio: - ppkt 1) informację z odpowiedniego
rejestru albo w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument
wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca
ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkanie ma osoba, której
dotyczy informacja lub dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13,
14 i 21. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert. - ppkt 2) - 4) dokument lub dokumenty
wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat,
składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z
właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami
lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,
odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości
wykonania decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie
ogłoszono upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy,
nie wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Wykonawca mający siedzibę na terytorium RP w odniesieniu do osoby, mającej
miejsce zamieszkania poza terytorium RP, której dotyczy dokument wskazany w pkt
VI.2 lit. A. ppkt 1) składa ten dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się
go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub
przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa pkt VI.4 ppkt 1) lit. a) SIWZ
powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI.4 ppkt 1) lit. b) SIWZ
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Powyższe terminy stosuje się odpowiednio do pkt VI.4 ppkt 2)
SIWZ. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez
Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji
dotyczących tego dokumentu. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia
odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub
niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają
wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą
uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty
nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku
przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Oświadczenia i
dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt
VI.1 ppkt 1), pkt VI.2 lit. A. i pkt VI.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców
oddzielnie 2) Oświadczenie wymienione w pkt VI.1 ppkt 2), formularz oferty oraz
opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru są składane przez
pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) SIWZ Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał
pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument
pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika.
Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z
pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Oświadczenia i
dokumenty wskazane w pkt VI.1 SIWZ składane są wraz z ofertą. Dokument określony
w pkt VI.3 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia
na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe
oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VI.2 SIWZ wymagane będą tylko od
Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza. 10. W
przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o
których mowa w pkt VI SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera
samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA
OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
W
celu potwierdzenia spełniania przez oferowane urządzenia wymagań stawianych
przez zamawiającego wykonawca dołączy do oferty opis podstawowych parametrów
oferowanego samochodu /przyczepy Załącznik nr 1 do formularza oferty.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt
III.3) - III.6)
2. Wykonawca
może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia; 2) Zamawiający ocenia, czy udostępniana wykonawcy przez inne
podmioty ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez
wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą
wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt
13-22; 3) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do
udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą
wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie
ponosi winy. 3. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V. 1. 2) niniejszej SIWZ
zobowiązani są oni wykazać łączne spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
IV.1) OPIS IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony IV.1.2) Zamawiający
żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do przetargu,
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości:
Zadanie nr 1 – 1.300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych, 00/100
groszy), Zadanie nr 2 – 1.450,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta
pięćdziesiąt złotych, 00/100 groszy), Zadanie nr 3 – 600,00 PLN (słownie:
sześćset złotych, 00/100 groszy), Zadanie nr 4 – 3.900,00 PLN (słownie: trzy
tysiące dziewięćset złotych, 00/100 groszy), przed upływem terminu składania
ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych,
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.
359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: GETIN BANK
S. A. ODDZIAŁ W ŁODZI NR 72 1560 0013 2026 0000 0169 0004 z dopiskiem na
przelewie: „Wadium w postępowaniu LZ/231/5/18 na zakup radiowozów oraz
przyczepy do przewozu dwóch koni dla Straży Miejskiej w Łodzi - II” – Zadanie nr
…. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków
pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3
niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i
godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający
zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument
potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej
niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego
kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na
każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą,
zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w
okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta
wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie
odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady
jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa
ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje
się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje
na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert
w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
Dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba
uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert
w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji
elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres
gwarancji na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (w tym zawieszenie)
bez limitu kilometrów/okres gwarancji na przyczepę |
30,00 |
termin
realizacji |
10,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat
etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Istotne zmiany treści niniejszej umowy, za zgodą stron wymagają zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania
zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili
zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach: 1) gdy
wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia
spowodowana: a) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy
lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie
uniknąć lub przewidzieć, b) wystąpieniem zdarzeń losowych, c) zmianą przepisów
prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres
lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, d) zaistnieniem okoliczności
leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją
finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub
okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu: Data:
2018-03-28,
godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na
pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub
prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź-
Górna – 1 szt.; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych
lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:I. Opis samochodu Samochód musi być fabrycznie nowy,
wyprodukowany najwcześniej w ostatnim kwartale 2017 r. lub w 2018 r., w szarym
metalizowanym kolorze nadwozia, o dopuszczalnej masie całkowitej nie
przekraczającej 3,5 tony. Musi spełniać wymogi normy EURO 6 w zakresie emisji
spalin oraz posiadać europejskie świadectwo homologacji zgodne z dyrektywą
2005/64/WE dotyczącą homologacji typu pojazdów mechanicznych pod względem ich
przydatności do ponownego użycia, zdolności do recyklingu i odzysku.
II. Parametry techniczne samochodu 1. Silnik • benzynowy, • pojemność – nie
mniej niż 1364 cm3, • moc– nie mniej niż 90 KM, • zużycie paliwa w cyklu
miejskim – nie więcej niż 9l/100 km. 2. Zbiornik paliwa - nie mniej niż 45
litrów. 3. Napęd • napęd kół przednich, • skrzynia biegów manualna, minimum 5
stopniowa. 4. Wymiary zewnętrzne samochodu • długość samochodu - nie mniej niż
4175 mm, • szerokość samochodu– nie mniej niż 1770 mm (bez lusterek), • rozstaw
osi - nie mniej niż 2500 mm, • prześwit – nie mniej niż 135 mm, • bagażnik bez
rozłożenia tylnej kanapy – nie niej niż 400 litrów. III. Wyposażenie minimalne
1. Wpływające na bezpieczeństwo • poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera,
• poduszki powietrzne boczne, • układ ABS; ESP, EBD, ASR, • hamulce tarczowe z
przodu i tyłu, • obrotomierz, • światła do jazdy dziennej w technologii LED,
• światła przeciwmgielne z przodu, • regulacja kolumny kierowniczej w minimum 2
płaszczyznach, • regulacja fotela kierowcy na wysokość, • nadkola, • akumulator
i alternator o zwiększonej pojemności i mocy przystosowanej do zainstalowania
dodatkowych urządzeń elektrycznych typu laptop, lampa zespolona, radiotelefon,
system monitoringu pojazdu gps, itp. 2. Wpływające na komfort • klimatyzacja
manualna, • centralny zamek zdalnie sterowany, • fabryczny system audio z
głośnikami, • tapicerka tkaninowa w kolorze ciemnym, • komplet dywaników
gumowych. 3. Inne • pełne koło zapasowe, • zestaw podręcznych narzędzi
fabrycznych dedykowanych do samochodu, • apteczka pierwszej pomocy, IV.
Oznakowanie i sygnalizacja 1. Oznakowanie i kolor nadwozia samochodu spełniające
wymogi § 32b załącznika do Obwieszczenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z
dnia 27 października 2016r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu
rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów
oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj.: Dz. U. z 2016r. poz. 2022). V.
Gwarancja 1. Zamawiający wymaga, aby samochód objęty był gwarancją na okres:
• nie mniej niż 24 miesiące od daty sprzedaży na silnik i wszystkie podzespoły
mechaniczne (w tym zawieszenie) bez limitu kilometrów, • nie mniej niż 36
miesięcy od daty sprzedaży na powłokę lakierniczą, • nie mniej niż 120 miesięcy
od daty sprzedaży na perforację nadwozia, 2. Zamawiający wymaga - aby przeglądy
i naprawy gwarancyjne samochodu - odbywały się w autoryzowanej stacji obsługi
oferowanej marki samochodu, znajdującej się na terenie miasta Łodzi. W związku z
powyższym wykonawca zobowiązany jest wskazać w treści oferty co najmniej jedną
taką stację z podaniem nazwy i adresu. 3. Wykonawca przed wydaniem samochodu
zamawiającemu wykona przegląd przedsprzedażny (tzw. zerowy). Wykonanie
przeglądu wykonawca odnotuje w książce gwarancyjnej pojazdu. VI. Do
wydawanego pojazdu wykonawca dołączy: • świadectwo homologacji, • kartę pojazdu,
• książkę serwisową i gwarancyjną w języku polskim, • instrukcję obsługi w
języku polskim, • zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym (pojazdy
uprzywilejowane), • inne wymagane prawem dokumenty pojazdu. VII.
Zamawiający wymaga obszernego instruktażu obsługi i eksploatacji pojazdu,
przeprowadzonego przez przedstawiciela wykonawcy, VIII. Zamawiający
wymaga, aby dostarczony samochód był zatankowany do pełna. IX. Wykonawca
oświadcza, że samochód będący przedmiotem dostawy stanowi jego
własność, jest wolny od wad prawnych oraz praw osób trzecich i nie toczy się
żadne postępowanie, którego przedmiotem jest ten samochód oraz że nie
stanowi on przedmiotu zabezpieczenia.
2) Wspólny Słownik
Zamówień(CPV): 34111000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
36585,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data
zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres
gwarancji na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne ( w tym
zawieszenie) bez limitu kilometrów |
30,00 |
termin
realizacji |
10,00 |
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź-
Górna wraz z dodatkowym kompletem opon zimowych – 1
szt.; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub
określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:I. Opis samochodu Samochód musi być fabrycznie nowy,
wyprodukowany najwcześniej w ostatnim kwartale 2017 r. lub w 2018 r., w szarym
metalizowanym kolorze nadwozia, o dopuszczalnej masie całkowitej nie
przekraczającej 3,5 tony. Musi spełniać wymogi normy EURO 6 w zakresie emisji
spalin oraz posiadać europejskie świadectwo homologacji zgodne z dyrektywą
2005/64/WE dotyczącą homologacji typu pojazdów mechanicznych pod względem ich
przydatności do ponownego użycia, zdolności do recyklingu i odzysku.
II. Parametry techniczne samochodu 1. Silnik • benzynowy, • pojemność – nie
mniej niż 1364 cm3, • moc– nie mniej niż 90 KM, • zużycie paliwa w cyklu
miejskim – nie więcej niż 9l/100 km. 2. Zbiornik paliwa - nie mniej niż 45
litrów. 3. Napęd • napęd kół przednich, • skrzynia biegów manualna, minimum 5
stopniowa. 4. Wymiary zewnętrzne pojazdu • długość samochodu - nie mniej niż
4175 mm, • szerokość samochodu – nie mniej niż 1770 mm (bez lusterek), • rozstaw
osi - nie mniej niż 2500 mm, • prześwit – nie mniej niż 135 mm, • bagażnik bez
rozłożenia tylnej kanapy – nie niej niż 400 litrów. III. Wyposażenie minimalne
1. Wpływające na bezpieczeństwo • poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera,
• poduszki powietrzne boczne, • układ ABS; ESP, EBD, ASR, • hamulce tarczowe z
przodu i tyłu, • obrotomierz, • światła do jazdy dziennej w technologii LED,
• światła przeciwmgielne z przodu, • regulacja kolumny kierowniczej w minimum 2
płaszczyznach, • regulacja fotela kierowcy na wysokość, • nadkola, • akumulator
i alternator o zwiększonej pojemności i mocy przystosowanej do zainstalowania
dodatkowych urządzeń elektrycznych typu laptop, lampa zespolona, radiotelefon,
system monitoringu pojazdu gps, itp. 2. Wpływające na komfort • klimatyzacja
manualna, • centralny zamek zdalnie sterowany, • fabryczny system audio z
głośnikami, • tapicerka tkaninowa w kolorze ciemnym, • komplet dywaników
gumowych. 3. Inne • pełne koło zapasowe, • zestaw podręcznych narzędzi
fabrycznych dedykowanych do samochodu, • apteczka pierwszej pomocy, • dodatkowy
komplet opon zimowych wraz z felgami stalowymi. IV. Oznakowanie i sygnalizacja
1. Oznakowanie i kolor nadwozia samochodu spełniające wymogi § 32b załącznika
do Obwieszczenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 27 października
2016r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra
Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich
niezbędnego wyposażenia (t.j.: Dz. U. z 2016r. poz. 2022). V. Gwarancja
1. Zamawiający wymaga, aby samochód objęty był gwarancją na okres: • nie mniej
niż 24 miesiące od daty sprzedaży na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne
(w tym zawieszenie) bez limitu kilometrów, • nie mniej niż 36 miesięcy od daty
sprzedaży na powłokę lakierniczą, • nie mniej niż 120 miesięcy od daty sprzedaży
na perforację nadwozia. 2. Zamawiający wymaga - aby przeglądy i naprawy
gwarancyjne samochodu - odbywały się w autoryzowanej stacji obsługi oferowanej
marki samochodu, znajdującej się na terenie miasta Łodzi. W związku z powyższym
wykonawca zobowiązany jest wskazać w treści oferty co najmniej jedną taką stację
z podaniem nazwy i adresu. 3. Wykonawca przed wydaniem samochodu zamawiającemu
wykona przegląd przedsprzedażny (tzw. zerowy). Wykonanie przeglądu wykonawca
odnotuje w książce gwarancyjnej pojazdu. VI. Do wydawanego pojazdu
wykonawca dołączy: • świadectwo homologacji, • kartę pojazdu, • książkę
serwisową i gwarancyjną w języku polskim, • instrukcję obsługi w języku polskim,
• zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym (pojazdy uprzywilejowane),
• inne wymagane prawem dokumenty pojazdu. VII. Zamawiający wymaga obszernego
instruktażu obsługi i eksploatacji pojazdu, przeprowadzonego przez
przedstawiciela wykonawcy, VIII. Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód
był zatankowany do pełna. IX. Wykonawca oświadcza, że samochód będący
przedmiotem dostawy stanowi jego własność, jest wolny od wad prawnych oraz
praw osób trzecich i nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem
jest ten samochód oraz, że nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34111000-1, 34351100-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):Wartość bez VAT: 40650,00
Waluta:
PLN
4) Czas
trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres
gwarancji na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne ( w tym
zawieszenie) bez limitu kilometrów |
30,00 |
termin
realizacji |
10,00 |
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
sprzedaż i dostawa przyczepy do przewozu dwóch koni dla Sekcji Konnej
Oddziału Ogólnomiejskiego – 1 szt.; |
1) Krótki opis
przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług
lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Opis przyczepy Przyczepa musi być
fabrycznie nowa, wyprodukowana najwcześniej w ostatnim kwartale 2017r. lub w
2018r., o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 2000 kg i
dopuszczalnej ładowności minimum 1220 kg. Musi być zbudowana na stalowej i
ocynkowanej ramie, posiadać aluminiową podłogę i ściany oraz sztywny dach i
przód wykonany z poliestru. Dodatkowo, dach musi być wyposażony w uchylne okna
zapewniające optymalną temperaturę wewnątrz przyczepy. Przyczepa musi być
wyposażona w demontowaną separację wewnętrzną z regulowaną wysokością belek dla
większych i mniejszych koni, tapicerowane odbojniki, belki ograniczające konie z
przodu i tyłu oraz wewnętrzne oświetlenie. Musi posiadać wykładzinę
zabezpieczającą wewnętrzne ściany przed kopaniem koni do wysokości co najmniej
100 cm od podłogi. Przyczepa wyposażona w cztery hamowane koła z zawieszeniem
posiadającym wahacze, sprężyny i amortyzatory oraz tylną rampę wejściową
wspomaganą amortyzatorami otwieraną jako trap. II. Dokumenty odniesienia
1. Ustawa z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz. U. z 2017r.
poz.1260 z późn. zm.). 2. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 31
grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz ich niezbędnego
wyposażenia (tj.: Dz. U. z 2016r. poz. 2022). III. Warunki eksploatacji
przyczepy 1. Eksploatacja we wszystkich porach roku i doby w warunkach
atmosferycznych spotykanych w polskiej strefie klimatycznej: a) w temperaturach
otoczenia od -30oC do +50oC, b) przy zapyleniu powietrza do 1,0 g/m3 w czasie 5
godzin, c) przy prędkości wiatru do 20 m/s, d) przy wilgotności względnej
powietrza do 98% (przy temperaturze +25oC), e) przy intensywności deszczu do 180
mm/h trwającego 5 minut. 2. Jazda po drogach twardych i gruntowych,
3. Przechowywanie na wolnym powietrzu. 4. Mycie w myjniach automatycznych
szczotkowych IV. Wymagania techniczne przyczepy 1. dopuszczalna masa całkowita
do 2000 kg, 2. dopuszczalna ładowność co najmniej 1220 kg, 3. wymiary
przestrzeni ładunkowej: a) długość co najmniej 3,05 m, b) szerokość co najmniej
1,66 m, c) wysokość co najmniej 2,26 m, 4. rama stalowa i ocynkowana, 5. ściany
i podłoga z aluminium, 6. czterokołowa, 7. zawieszenie posiadające wahacz,
sprężyny i amortyzatory, 8. cztery hamowane koła, 9. hamulec roboczy typu
bezwładnościowego (najazdowy), 10. instalacja elektryczna o napięciu instalacji
12V oraz wtyczka 13 PIN, 11. dach i przód z poliestru w niejaskrawym metalicznym
kolorze, 12. podłoga przedziału dla koni pokryta powłoką antypoślizgową
zapewniającą odpowiednią przyczepność. Trwała i łatwa do utrzymania w czystości,
wywinięta na ściany oraz połączona szczelnie z zabudową ścian i innymi
elementami zabudowy, 13. wykładzina zabezpieczająca ściany wewnątrz przed
kopaniem koni do wysokości co najmniej 100 cm od podłogi, 14. krata
rozdzielająca głowy końskie, 15. system zabezpieczenia antypanicznego,
16. separacja wewnętrzna z regulowaną wysokością belek dla większych i
mniejszych koni 17. przesuwana regulacja wysokości i długości przestrzeni dla
koni, 18. odbojniki tapicerowane zabezpieczające konie przed otarciem, trwałe i
łatwe w utrzymaniu czystości, 19. drzwiczki obsługowe zamykane na kluczyk,
20. osobna siodlarnia z ruchomym wieszakiem na siodła, 21. wieszak na siatkę z
sianem, 22. tylna rampa wejściowa wspomagana amortyzatorami otwierana jako trap.
pokryta gumą z poprzeczkami. Dodatkowy stopień na zamkniętym tylnym trapie
pozwalający zajrzeć do koni. Roleta samozwijalna nad zamkniętym tylnym trapem,
23. okna aluminiowe uchylne, nierdzewne kraty na oknach od wewnątrz,
24. oświetlenie zewnętrzne, 25. trzecie górne światło STOP, 26. koło podporowe
składane automatycznie, 27. koło zapasowe, 28. mocowanie koła zapasowego,
29. pokrowiec na koło zapasowe, 30. oczka do przywiązywania konia na zewnątrz
przyczepy przy systemie zabezpieczenia antypanicznego, 31. kliny pod koła,
32. zaczep holowniczy kulowy do haka o udźwigu 3 tony, 33. trwale umieszczona,
w miejscu łatwo dostępnym wewnątrz przyczepy tabliczka zawierająca naniesione w
sposób trwały, co najmniej dane o producencie, typie, roku produkcji oraz
numerze identyfikacyjnym przyczepy. V. Wymagania dla dodatkowego wyposażenia
przyczepy 1. Zestaw do monitorowanego przewozu koni, 2. Apteczka, w skład której
wchodzi, co najmniej: • rękawice lateksowe 3 pary, • rękawice nitrylowe 3
pary, • nóż lub nożyce do przecięcia pasów bezpieczeństwa, ubrań 1 szt.,
• opatrunki jałowe 7,5 cm x 7,5 cm 1 op., • bandaże dziane 2 m x 10 cm 5
szt., • bandaże elastyczne 3 m x 15 cm 2 szt., • woda utleniona (100 ml) 1
flakon, • folia termoizolacyjna 1 szt., • opatrunki hydrożelowe 3 szt., • rurka
ustno-gardłowa (do sztucznego oddychania) 1 szt., • preparat dezynfekcyjny 1
szt. 3. Gaśnica proszkowa typu samochodowego o masie środka gaśniczego 2 kg,
4. Trójkąt ostrzegawczy, 5. Zestaw podręcznych narzędzi, w którego skład
wchodzi, co najmniej: • podnośnik dostosowany do DMC przyczepy, • klucz do kół,
• wkrętak/klucz dostosowany do wkrętów zastosowanych w przyczepie. 6. Kamizelka
odblaskowa ostrzegawcza. VI. Wymagania dotyczące bezpieczeństwa użytkownika
1. Instrukcja obsługi przyczepy musi zawierać zapisy dotyczące bezpieczeństwa
użytkowania i obsługi, 2. Rozwiązania konstrukcyjne muszą spełniać wymagania
BHP, 3. Niezbędne ostrzeżenia w zakresie BHP umieszczone w sposób trwały w
widocznych miejscach, 4. Wnętrze przyczepy nie może posiadać ostrych krawędzi,
które mogłyby powodować zranienia i kontuzje koni podczas użytkowania sprzętu,
5. Konstrukcja przyczepy musi zapewniać bezpieczeństwo pożarowe. VII. Gwarancja
Wykonawcy 1. Przyczepa musi być wolna od wad oraz spełniać warunki, o których
mowa w ustawie Prawo o ruchu drogowym i przepisach wydanych na jej podstawie,
2. Przyczepa musi być objęta gwarancją co najmniej 24 miesiące, 3. Gwarancji
muszą podlegać wszystkie zespoły i podzespoły bez wyłączeń. VIII. Wymagane
dokumenty 1. Dowód rejestracyjny jako dokument stwierdzający dopuszczenie
przyczepy do ruchu oraz zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu technicznym,
2. Świadectwo homologacji w języku polskim, 3. Karta pojazdu, jeżeli została
wydana w języku polskim, 4. Książka gwarancyjną w języku polskim, 5. Książka
serwisowa w języku polskim, 6. Instrukcja obsługi w języku polskim, 7. Dokumenty
określone w specyfikacji technicznej, 8. Wskazanie miejsca wykonania przeglądów
okresowych i napraw gwarancyjnych, 9. Inne wymagane prawem dokumenty pojazdu.
IX. Zamawiający wymaga dostarczenia przyczepy pod wskazany przez zamawiającego
adres. X. Zamawiający wymaga obszernego instruktażu obsługi i eksploatacji
przyczepy przeprowadzonego przez przedstawiciela wykonawcy, XI. Sprzedający
oświadcza, że: przyczepa będąca przedmiotem dostawy stanowi jego wyłączną
własność, jest wolna od wad fizycznych i prawnych, na przyczepie nie ciążą prawa
osób trzecich, przyczepą nie popełniono przestępstwa ani nie jest poszukiwana,
przyczepa nie została zgłoszona do sądowego rejestru zastawów i nie figuruje w
rejestrze zastawów sądowych i skarbowych, dane przekazane kupującemu o
przedmiotowej przyczepie są zgodne z rzeczywistością.
2) Wspólny Słownik
Zamówień(CPV): 34223320-5,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli
zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
18700,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data
zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres
gwarancji na przyczepę |
30,00 |
termin
realizacji |
10,00 |
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
4 |
Nazwa: |
sprzedaż i dostawa samochodu ciężarowego do 3,5t dla Sekcji Animal
Patrol Oddziału Ogólnomiejskiego – 1szt.; |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw,
usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Opis pojazdu Pojazd musi być
fabrycznie nowy, wyprodukowany najwcześniej w ostatnim kwartale 2017r. lub w
2018r., w srebrnym metalizowanym kolorze nadwozia, o dopuszczalnej masie
całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony. Musi posiadać hak holowniczy
umożliwiający ciągnięcie przyczepy posiadającej hamulec najazdowy, której
maksymalny ciężar nie przekracza 2000 kg. Pojazd musi posiadać oznakowane jako
radiowóz Straży Miejskiej, być wyposażony w sygnalizację świetlno-dźwiękową oraz
przystosowany do przewozu trzech osób w kabinie kierowcy (razem z kierowcą).
Musi posiadać nieprzeszkloną przestrzeń ładunkową, stałą i nieprzeszkloną
przegrodę oddzielającą kabinę kierowcy od przestrzeni ładunkowej, nieprzeszklone
i przesuwne drzwi boczne z prawej strony, oraz nieprzeszklone drzwi tylne
dwuskrzydłowe, otwierane symetrycznie 50/50. Pojazd musi posiadać przestrzeń
ładunkową wentylowaną, przystosowaną do przewozu zwierząt. Pojazd musi spełniać
wymogi normy EURO 6 w zakresie emisji spalin oraz posiadać europejskie
świadectwo homologacji zgodne z dyrektywą 2005/64/WE dotyczącą homologacji typu
pojazdów mechanicznych pod względem ich przydatności do ponownego użycia,
zdolności do recyklingu i odzysku. II. Parametry techniczne pojazdu 1. Silnik
• olej napędowy, • pojemność – nie mniej niż 1500 cm3, • moc – nie mniej niż 120
KM, • zużycie paliwa w cyklu miejskim – nie więcej niż 10l/100 km 2. Napęd
• napęd kół przednich • skrzynia biegów manualna, minimum 5 stopniowa.
4. Wymiary zewnętrzne pojazdu • długość pojazdu - nie mniej niż 5300 mm,
• wysokość pojazdu - nie więcej niż 2000 mm, • wysokość progu załadunku – nie
więcej niż 600 mm III. Wyposażenie minimalne 1. Wpływające na bezpieczeństwo:
• poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, • regulowany fotel kierowcy,
podłokietnik, • regulacja kolumny kierowniczej, • komputer pokładowy,
• obrotomierz, • metalowa osłona dołu silnika, • światła do jazdy dziennej LED,
• czujnik temperatury zewnętrznej. 2. Wpływające na komfort: • klimatyzacja w
kabinie kierowcy, • elektrycznie sterowane przednie szyby, • elektrycznie
sterowane i podgrzewane lusterka, • czujniki parkowania z tyłu z kamerą cofania,
• zdalnie sterowany zamek centralny, • radio ze złączami USB i AUX-in, portalem
bluetooth, 2 głośnikami, • tapicerka tkaninowa w ciemnym kolorze. 3. Inne:
• nieprzeszklona przestrzeń ładunkowa, • pełna przegroda kabiny oddzielająca
przedział kierowcy od przestrzeni ładunkowej, nieprzeszklona, • drzwi boczne
przesuwne z prawej strony, nieprzeszklone, • drzwi tylne dwuskrzydłowe
nieprzeszklone, otwierane symetrycznie 50/50, z kątem otwarcia 180°, • podwójny
fotel pasażera (dwuosobowa kanapa), • wentylacja w przestrzeni ładunkowej,
ponieważ w przestrzeni tej będą przewożone zwierzęta, • hak holowniczy
umożliwiający ciągnięcie przyczepy posiadającej hamulec najazdowy, której
maksymalny ciężar nie przekracza 2000 kg., • akumulator i alternator wzmocniony,
przystosowany do zainstalowania w pojeździe dodatkowych urządzeń elektrycznych,
• gniazdo 12 V na desce rozdzielczej, w schowku kabiny pasażerskiej oraz
przestrzeni ładunkowej pojazdu, • boczne listwy zewnętrzne, • funkcjonalne
schowki w kabinie kierowcy, • pełnowymiarowe koło zapasowe, • zestaw podręcznych
narzędzi fabrycznych dedykowanych do pojazdu, • komplet kół zimowych na
stalowych felgach, • dywaniki gumowe do kabiny pasażerskiej. IV. Oznakowanie i
sygnalizacja 1. Oznakowanie i kolor nadwozia pojazdu spełniające wymogi § 32b
załącznika do Obwieszczenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 27
października 2016r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia
Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu
ich niezbędnego wyposażenia (tj.: Dz. U. z 2016r. poz. 2022).
2. Zaprojektowanie i wykonanie oklejenia pojazdu folią reklamową
odzwierciedlającą logo Sekcji Animal Patrol Straży Miejskiej w Łodzi zgodnie z
poniższym wzorem: Ponadto, oklejenie reklamowe powinno posiadać nw. cechy:
• nie może ograniczać oraz ingerować w oznakowanie i kolor nadwozia pojazdu
wynikające z wymogów § 32b załącznika do Obwieszczenia Ministra Infrastruktury i
Budownictwa z dnia 27 października 2016r. w sprawie ogłoszenia jednolitego
tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj.: Dz. U. z 2016r. poz.
2022) – patrz pkt. IV, pkt. 1, • musi być trwałe – gwarancja na okres nie mniej
niż 3 lata, • musi być odporne na uszkodzenia mechaniczne, • musi być odporne na
zmywanie, • musi być odporne na czynniki atmosferyczne, • musi być odporne na
promieniowanie UV, • folia nie może ingerować w powierzchnię lakieru pojazdu
oraz musi być łatwa w ewentualnym demontażu. 3. Belka świetlna z nagłośnieniem
spełniająca wymogi dla pojazdu uprzywilejowanego w ruchu drogowym zdefiniowanego
w zapisach ustawy Prawo o ruchu drogowym (tj.: Dz. U. z 2017r. poz.1260 z późn.
zm.). • zamontowana na dachu, w jego przedniej części, • niski profil belki -
wysokość belki nie więcej niż 13,2 cm., • niebieskie światła błyskowe,
• dodatkowe, doświetlające światła koloru białego z przodu i z boku belki,
• dwie kierunkowe lampy ostrzegawcze koloru niebieskiego - jako doskonale
widoczne źródło światła błyskowego - umieszczone z przodu pojazdu w „atrapie
chłodnicy”, • pojedyncza lampa ostrzegawcza koloru niebieskiego zamontowana na
dachu w tylniej części pojazdu, • oświetlenie w technologii LED, • świetlny
napis "STRAŻ MIEJSKA" spełniający wymogi określone w § 32b załącznika do
Obwieszczenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 27 października
2016r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra
Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich
niezbędnego wyposażenia (tj.: Dz. U. z 2016r. poz. 2022) – patrz pkt. IV, pkt.
1, • możliwość podświetlenia napisu "STRAŻ MIEJSKA", • montaż doświetlenia
roboczego (zewnętrznego) umożliwiającego doświetlenie przedpola w trakcie
prowadzonych czynności na zewnątrz pojazdu. Zastosowanie technologii LED,
oświetlenie koloru białego. Po dwie lampy z każdego boku pojazdu oraz dwie lampy
z tyłu pojazdu, • cyfrowy generator dźwięku, • głośnik wewnętrzny o dużej
dynamice i mocy nie mniejszej niż 100W emitujący sygnały dźwiękowe o zmiennym
tonie, • sterowanie za pomocą manipulatora, • możliwość podania przez osobę
obsługującą manipulator w dowolnej chwili komunikatu na zewnątrz pojazdu.
V. Gwarancja 1. Zamawiający wymaga, aby pojazd objęty był gwarancją na okres:
• nie mniej niż 24 miesiące od daty sprzedaży na silnik i wszystkie podzespoły
mechaniczne (w tym zawieszenie) bez limitu kilometrów, • nie mniej niż 36
miesięcy od daty sprzedaży na powłokę lakierniczą, • nie mniej niż 120 miesięcy
od daty sprzedaży na perforację nadwozia, • nie mniej niż 24 miesiące na belkę
świetlną z nagłośnieniem. 2. Zamawiający wymaga - aby przeglądy i naprawy
gwarancyjne pojazdu oraz przeglądy i naprawy gwarancyjne dodatkowych elementów
zainstalowanych w pojedzie i na pojedzie związanych z ich przystosowaniem do
potrzeb zamawiającego - odbywały się w autoryzowanej stacji obsługi oferowanej
marki pojazdu, znajdującej się na terenie miasta Łodzi. W związku z powyższym
wykonawca zobowiązany jest wskazać w treści oferty co najmniej jedną taką stację
z podaniem nazwy i adresu. 3. Zamawiający wymaga, aby gwarancja określona w pkt.
1 została utrzymana po wykonaniu specjalistycznej zabudowy przestrzeni
ładunkowej pojazdu. VI. Do wydawanego pojazdu wykonawca dołączy: • świadectwo
homologacji, • kartę pojazdu, • książkę serwisową i gwarancyjną w języku
polskim, • instrukcję obsługi w języku polskim, • zaświadczenie o
przeprowadzonym badaniu technicznym dla pojazdów uprzywilejowanych, • inne
wymagane prawem dokumenty pojazdu. VII. Zamawiający wymaga obszernego
instruktażu obsługi i eksploatacji pojazdu, przeprowadzonego przez
przedstawiciela wykonawcy, VIII. Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód
był zatankowany do pełna. IX. Sprzedający oświadcza, że: pojazd będący
przedmiotem dostawy stanowi jego wyłączną własność, jest wolny od wad fizycznych
i prawnych, na pojeździe nie ciążą prawa osób trzecich, pojazdem nie popełniono
przestępstwa ani nie jest poszukiwany, pojazd nie został zgłoszony do sądowego
rejestru zastawów i nie figuruje w rejestrze zastawów sądowych i skarbowych,
dane przekazane kupującemu o przedmiotowym pojeździe są zgodne z
rzeczywistością.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34111000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 107300,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach: 50
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5)
Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres
gwarancji na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne ( w tym
zawieszenie) bez limitu kilometrów |
30,00 |
termin
realizacji |
10,00 |
6)
INFORMACJE DODATKOWE: