III.1) WARUNKI UDZIAŁU W
POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do
prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów
Określenie warunków:
Warunek zostanie
wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie dotyczące
spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 5 do
SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek
zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie
dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr
5 do SIWZ.
Informacje dodatkowe
2. Wykonawca
może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w
stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego
części, polegać na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi
udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych
podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
zamówienia; 2) Zamawiający ocenia, czy udostępniana wykonawcy przez inne
podmioty ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez
wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą
wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt
13-22; 3) Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych
podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do
udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą
wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie
ponosi winy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub
zawodowa
Określenie warunków:
Warunek
zostanie wstępnie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży podpisane oświadczenie
dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr
5 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od
wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji
zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych
osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w
art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający
przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące
fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa
wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ
WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ
SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o
niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o
spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ
LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE
ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1
PKT 3 USTAWY PZP:
A. W
celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu,
Zamawiający żąda: 1) Informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie
określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy wystawionej nie wcześniej niż
6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w formie oryginału lub kopii
poświadczonej za zgodność z oryginałem); 2) Zaświadczenia właściwego naczelnika
urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem
podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w formie oryginału
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); 3) Zaświadczenie właściwej
terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy
Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że
Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub
zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł
porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z
ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane
prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub
wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (w formie oryginału
lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem); 4) Odpisu z właściwego
rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej,
jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
(w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem);
5) Oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu
lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków,
opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo w przypadku
wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie
płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub
zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłaty tych należności (w formie
oryginału); 6) Oświadczenia Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem
środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne (w formie
oryginału); 7) Oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i
opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12.01.1991r. o podatkach i
opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016r. poz. 716) (w formie oryginału); 3. W celu
wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o
których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy, Zamawiający wymaga oświadczenia
Wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w formie oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do
SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może
złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że
powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w
przedmiotowym postępowaniu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU
NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W
ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW
UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dokumenty
składane wraz z ofertą: 1) Aktualne oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-22, ust. 5 pkt 1, pkt 4 i pkt 8 ustawy w formie
oryginału (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca
powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec
nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie w jakim powołuje się na ich
zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach
w oświadczeniu. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o
których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy w formie oryginału (według wzoru
stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ).
III.5.2) W
ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW
SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU
POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W
pkt III.3) - III.6)
Wykonawcy
mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki, o których mowa w rozdz. V. 1.
2) niniejszej SIWZ zobowiązani są oni wykazać łączne spełnianie warunków
udziału w postępowaniu. 4. Dokumenty składane przez podmioty zagraniczne:
1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium
Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o którym mowa w pkt VI.2 lit. A.
SIWZ składa odpowiednio: - ppkt 1) informację z odpowiedniego rejestru albo w
przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy
organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkanie ma osoba, której dotyczy
informacja lub dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21.
Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem
terminu składania ofert. - ppkt 2) - 4) dokument lub dokumenty wystawione w
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na
ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym
organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub
grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie
lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania
decyzji właściwego organu; b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie
wydaje się dokumentów, o którym mowa w pkt 1) zastępuje się je dokumentem
zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób
uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał
dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym
albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
3) Wykonawca mający siedzibę na terytorium RP w odniesieniu do osoby, mającej
miejsce zamieszkania poza terytorium RP, której dotyczy dokument wskazany w pkt
VI.2 lit. A. ppkt 1) składa ten dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1
pkt 14 i 21 ustawy. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba,
której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się
go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub
przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub
gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument
powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. 5. Dokumenty, o których mowa pkt VI.4 ppkt 1) lit. a) SIWZ
powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu
składania ofert. Dokumenty, o których mowa w pkt. VI.4 ppkt 1) lit. b) SIWZ
powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert. Powyższe terminy stosuje się odpowiednio do pkt VI.4 ppkt 2)
SIWZ. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez
Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju,
w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania
ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji
dotyczących tego dokumentu. 7. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia
odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub
niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają
wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą
uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty
nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
8. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej, przez kilku
przedsiębiorców (konsorcjum) lub przez spółkę cywilną: 1) Oświadczenia i
dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, wymienione w pkt
VI.1 ppkt 1), pkt VI.2 lit. A. i pkt VI.3 SIWZ, składa każdy z Wykonawców
oddzielnie 2) Oświadczenie wymienione w pkt VI.1 ppkt 2), formularz oferty oraz
opis przedmiotu zamówienia / opis oferowanego towaru są składane przez
pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
3) Poza dokumentami wymienionymi w ppkt 1) i 2) SIWZ Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia winni załączyć do oferty oryginał
pełnomocnictwa; 4) Wykonawcy zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść
pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania. Dokument
pełnomocnictwa powinien zostać podpisany przez wszystkich Wykonawców
ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę pełnomocnika.
Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli.
Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z
pełnomocnikiem. Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie
zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Oświadczenia i
dokumenty wskazane w pkt VI.1 SIWZ składane są wraz z ofertą. Dokument określony
w pkt VI.3 SIWZ składany jest przez Wykonawcę w terminie 3 dni od zamieszczenia
na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert. Pozostałe
oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt VI.2 SIWZ wymagane będą tylko od
Wykonawcy, którego oferta będzie oceniona jako najkorzystniejsza. 10. W
przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o
których mowa w pkt VI SIWZ w formie elektronicznej pod określonymi adresami
internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera
samodzielnie z tych baz wskazane przez Wykonawcę dokumenty lub oświadczenia.
IV.1) OPIS IV.1.1)
Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg
nieograniczony IV.1.2) Zamawiający
żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Przystępując do przetargu,
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium, zaznaczając cel wpłaty, w wysokości:
Zadanie nr 1 – 1.300,00 PLN (słownie: jeden tysiąc trzysta złotych, 00/100
groszy), Zadanie nr 2 – 1.450,00 PLN (słownie: jeden tysiąc czterysta
pięćdziesiąt złotych, 00/100 groszy), Zadanie nr 3 – 3.900,00 PLN (słownie: trzy
tysiące dziewięćset złotych, 00/100 groszy), przed upływem terminu składania
ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych,
lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o
których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz.
359). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto: GETIN BANK
S. A. ODDZIAŁ W ŁODZI NR 72 1560 0013 2026 0000 0169 0004 z dopiskiem na
przelewie: „Wadium w postępowaniu LZ/231/7/18 na zakup radiowozów dla Straży
Miejskiej w Łodzi-III” – Zadanie nr …. 4. Skuteczne wniesienie wadium w
pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym
Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem
terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako
ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku
wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie
przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał
dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z
treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie
zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta
do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w
art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium
lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady
zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet
zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet
wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje
na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia
ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert
w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów
elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty
wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie
oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej
dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana
liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje
z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy
ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy
ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba
uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie
dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której
będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu
zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze
złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert
w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej
(przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Nie
Należy podać adres strony
internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą
przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości,
wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać,
które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej
oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji
elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować
(minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego,
rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w
aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji
elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych
postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji
elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: IV.2.2)
Kryteria
Kryteria |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres
gwarancji na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (w tym
zawieszenie) |
30,00 |
termin
realizacji |
10,00 |
IV.2.3)
Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp
(przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog
konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne IV.3.1)
Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia
zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji
na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat
etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub
informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców,
którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące
podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby
rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów
dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące
minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby
ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert
wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja
elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w
licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji
elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie
minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o
liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy,
którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego
etapu:
Termin składania
wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data:
godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści
zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy,
albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia
należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje
się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres,
charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.
Istotne zmiany treści niniejszej umowy, za zgodą stron wymagają zachowania formy
pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania
zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji niemożliwej do przewidzenia w chwili
zawarcia umowy, na uzasadniony wniosek w następujących przypadkach: 1) gdy
wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia
spowodowana: a) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy
lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie
uniknąć lub przewidzieć, b) wystąpieniem zdarzeń losowych, c) zmianą przepisów
prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres
lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, d) zaistnieniem okoliczności
leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją
finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub
okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym
(jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze
poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie
do udziału w postępowaniu: Data:
2018-05-30,
godzina:
12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na
pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg
ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub
wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do:
okres w dniach:
30
(od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii
Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez
państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które
miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie
zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub
prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie
całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Część nr: |
1 |
Nazwa: |
sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź-
Górna – 1 szt.; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych
lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa samochodu na
potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź- Górna – 1 szt. I. Opis samochodu
Samochód musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany najwcześniej w ostatnim
kwartale 2017 r. lub w 2018 r., w szarym metalizowanym kolorze nadwozia, o
dopuszczalnej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony. Musi spełniać
wymogi normy EURO 6 w zakresie emisji spalin oraz posiadać europejskie
świadectwo homologacji zgodne z dyrektywą 2005/64/WE dotyczącą homologacji typu
pojazdów mechanicznych pod względem ich przydatności do ponownego użycia,
zdolności do recyklingu i odzysku. II. Parametry techniczne samochodu 1. Silnik
• benzynowy, pojemność według oznaczeń handlowych producenta min. 1.4, moc min.
90 KM, spełniający wymagania normy emisji spalin EURO 6, tzn. dopuszczalnych
wartości emisji spalin dla pojazdów z silnikiem benzynowym, na podstawie karty
homologacji pojazdu, tj. emisja CO – max. 1 g/km, emisja MNHC – max. 0,068 g/km,
emisja NOx – max. 0,06 g/km, emisja HC + NOx – brak, emisja PM – max. 0,005
g/km; • emisja dwutlenku węgla CO2 (cykl łączony) - max. 180 g/km; • Średnie
zużycie energii obliczone zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z
dnia 10.05.2011 r. w sprawie innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert
w odniesieniu do niektórych rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. Nr 96, poz.
559): max. 2,6 MJ/km, co odpowiada zużyciu ok. 8 l na 100 km (wartość
energetyczna benzyny = 32 MJ/l); 2. Zbiornik paliwa - nie mniej niż 45 litrów.
3. Napęd • napęd kół przednich, • skrzynia biegów manualna, minimum 5
stopniowa. 4. Wymiary zewnętrzne samochodu • długość samochodu - nie mniej niż
4175 mm, • szerokość samochodu– nie mniej niż 1750 mm (bez lusterek), • rozstaw
osi - nie mniej niż 2500 mm, • prześwit – nie mniej niż 135 mm, • bagażnik bez
rozłożenia tylnej kanapy – nie niej niż 400 litrów. III. Wyposażenie minimalne
1. Wpływające na bezpieczeństwo • poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera,
• poduszki powietrzne boczne, • układ ABS; ESP, EBD, ASR, • hamulce tarczowe z
przodu, • obrotomierz, • światła do jazdy dziennej, • światła przeciwmgielne z
przodu, • regulacja kolumny kierowniczej, • regulacja fotela kierowcy na
wysokość, 2. Wpływające na komfort • centralny zamek zdalnie sterowany,
• fabryczny system audio z głośnikami, • tapicerka tkaninowa w kolorze ciemnym,
• komplet dywaników gumowych. 3. Inne • pełne koło zapasowe, • zestaw
podręcznych narzędzi fabrycznych dedykowanych do samochodu, • apteczka pierwszej
pomocy, IV. Oznakowanie i sygnalizacja 1. Oznakowanie i kolor nadwozia samochodu
spełniające wymogi § 32b załącznika do Obwieszczenia Ministra Infrastruktury i
Budownictwa z dnia 27 października 2016r. w sprawie ogłoszenia jednolitego
tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj.: Dz. U. z 2016r. poz.
2022). V. Gwarancja 1. Zamawiający wymaga, aby samochód objęty był gwarancją na
okres: • nie mniej niż 36 miesięcy od daty sprzedaży na silnik i wszystkie
podzespoły mechaniczne (w tym zawieszenie), • nie mniej niż 24 miesiące od daty
sprzedaży na powłokę lakierniczą, • nie mniej niż 60 miesięcy od daty sprzedaży
na perforację nadwozia, 2. Zamawiający wymaga - aby przeglądy i naprawy
gwarancyjne samochodu - odbywały się w autoryzowanej stacji obsługi oferowanej
marki samochodu, znajdującej się na terenie miasta Łodzi. W związku z powyższym
wykonawca zobowiązany jest wskazać w treści oferty co najmniej jedną taką stację
z podaniem nazwy i adresu. 3. Wykonawca przed wydaniem samochodu zamawiającemu
wykona przegląd przedsprzedażny (tzw. zerowy). Wykonanie przeglądu wykonawca
odnotuje w książce gwarancyjnej pojazdu. VI. Do wydawanego pojazdu wykonawca
dołączy: • świadectwo homologacji, • kartę pojazdu, • książkę serwisową i
gwarancyjną w języku polskim, • instrukcję obsługi w języku polskim, • inne
wymagane prawem dokumenty pojazdu. VII. Zamawiający wymaga obszernego
instruktażu obsługi i eksploatacji pojazdu, przeprowadzonego przez
przedstawiciela wykonawcy, VIII. Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód
był zatankowany do pełna. IX. Wykonawca oświadcza, że samochód będący
przedmiotem dostawy stanowi jego własność, jest wolny od wad prawnych
oraz praw osób trzecich i nie toczy się żadne postępowanie, którego
przedmiotem jest ten samochód oraz że nie stanowi on przedmiotu
zabezpieczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34111000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o
wartości zamówienia):Wartość bez VAT: 36585,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w
dniach: 60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny
ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres
gwarancji na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (w tym
zawieszenie) |
30,00 |
termin
realizacji |
10,00 |
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
2 |
Nazwa: |
sprzedaż i dostawa samochodu na potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź-
Górna – 1 szt.; |
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych
lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa
innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub
roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa samochodu na
potrzeby Oddziału Dzielnicowego Łódź-Górna – 1 szt. I. Opis samochodu Samochód
musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany najwcześniej w ostatnim kwartale 2017 r.
lub w 2018 r., w szarym metalizowanym kolorze nadwozia, o dopuszczalnej masie
całkowitej nie przekraczającej 3,5 tony. Musi spełniać wymogi normy EURO 6 w
zakresie emisji spalin oraz posiadać europejskie świadectwo homologacji zgodne z
dyrektywą 2005/64/WE dotyczącą homologacji typu pojazdów mechanicznych pod
względem ich przydatności do ponownego użycia, zdolności do recyklingu i
odzysku. II. Parametry techniczne samochodu 1. Silnik • benzynowy, pojemność
według oznaczeń handlowych producenta min. 1.4, moc min. 95 KM, spełniający
wymagania normy emisji spalin EURO 6, tzn. dopuszczalnych wartości emisji spalin
dla pojazdów z silnikiem benzynowym, na podstawie karty homologacji pojazdu, tj.
emisja CO – max. 1 g/km, emisja MNHC – max. 0,068 g/km, emisja NOx – max. 0,06
g/km, emisja HC + NOx – brak, emisja PM – max. 0,005 g/km; • emisja dwutlenku
węgla CO2 (cykl łączony) - max. 180 g/km; • Średnie zużycie energii obliczone
zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 10.05.2011 r. w sprawie
innych niż cena obowiązkowych kryteriów oceny ofert w odniesieniu do niektórych
rodzajów zamówień publicznych (Dz. U. Nr 96, poz. 559): max. 2,6 MJ/km, co
odpowiada zużyciu ok. 8 l na 100 km (wartość energetyczna benzyny = 32 MJ/l);
2. Zbiornik paliwa - nie mniej niż 45 litrów. 3. Napęd • napęd kół przednich,
• skrzynia biegów manualna, minimum 5 stopniowa. 4. Wymiary zewnętrzne pojazdu
• długość samochodu - nie mniej niż 4175 mm, • szerokość samochodu – nie mniej
niż 1750 mm (bez lusterek), • rozstaw osi - nie mniej niż 2500 mm, • prześwit –
nie mniej niż 135 mm, • bagażnik bez rozłożenia tylnej kanapy – nie niej niż 400
litrów. III. Wyposażenie minimalne 1. Wpływające na bezpieczeństwo • poduszki
powietrzne dla kierowcy i pasażera, • poduszki powietrzne boczne, • układ ABS;
ESP, EBD, ASR, • hamulce tarczowe z przodu, • obrotomierz, • światła do jazdy
dziennej, • światła przeciwmgielne z przodu, • regulacja kolumny kierowniczej,
• regulacja fotela kierowcy na wysokość, 2. Wpływające na komfort • klimatyzacja
manualna, • centralny zamek zdalnie sterowany, • fabryczny system audio z
głośnikami, • tapicerka tkaninowa w kolorze ciemnym, • komplet dywaników
gumowych. 3. Inne • pełne koło zapasowe, • zestaw podręcznych narzędzi
fabrycznych dedykowanych do samochodu, • apteczka pierwszej pomocy, IV.
Oznakowanie i sygnalizacja 1. Oznakowanie i kolor nadwozia samochodu spełniające
wymogi § 32b załącznika do Obwieszczenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z
dnia 27 października 2016r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu
rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów
oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (t.j.: Dz. U. z 2016r. poz. 2022). V.
Gwarancja 1. Zamawiający wymaga, aby samochód objęty był gwarancją na okres:
• nie mniej niż 36 miesięcy od daty sprzedaży na silnik i wszystkie podzespoły
mechaniczne (w tym zawieszenie), • nie mniej niż 24 miesiące od daty sprzedaży
na powłokę lakierniczą, • nie mniej niż 60 miesięcy od daty sprzedaży na
perforację nadwozia. 2. Zamawiający wymaga - aby przeglądy i naprawy gwarancyjne
samochodu - odbywały się w autoryzowanej stacji obsługi oferowanej marki
samochodu, znajdującej się na terenie miasta Łodzi. W związku z powyższym
wykonawca zobowiązany jest wskazać w treści oferty co najmniej jedną taką stację
z podaniem nazwy i adresu. 3. Wykonawca przed wydaniem samochodu zamawiającemu
wykona przegląd przedsprzedażny (tzw. zerowy). Wykonanie przeglądu wykonawca
odnotuje w książce gwarancyjnej pojazdu. VI. Do wydawanego pojazdu
wykonawca dołączy: • świadectwo homologacji, • kartę pojazdu, • książkę
serwisową i gwarancyjną w języku polskim, • instrukcję obsługi w języku polskim,
• inne wymagane prawem dokumenty pojazdu. VII. Zamawiający wymaga obszernego
instruktażu obsługi i eksploatacji pojazdu, przeprowadzonego przez
przedstawiciela wykonawcy, VIII. Zamawiający wymaga, aby dostarczony samochód
był zatankowany do pełna. IX. Wykonawca oświadcza, że samochód będący
przedmiotem dostawy stanowi jego własność, jest wolny od wad prawnych oraz
praw osób trzecich i nie toczy się żadne postępowanie, którego przedmiotem
jest ten samochód oraz że nie stanowi on przedmiotu zabezpieczenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34111000-1,
3) Wartość
części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości
zamówienia):Wartość bez VAT: 40650,00
Waluta:
PLN
4) Czas
trwania lub termin wykonania: okres w miesiącach:
okres w dniach:
60
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
okres
gwarancji na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (w tym
zawieszenie) |
30,00 |
termin
realizacji |
10,00 |
6)
INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: |
3 |
Nazwa: |
sprzedaż i dostawa samochodu ciężarowego do 3,5t dla Sekcji Animal
Patrol Oddziału Ogólnomiejskiego – 1szt.; |
1) Krótki
opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw,
usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w
przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny
produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i
dostawa samochodu ciężarowego do 3,5t dla Sekcji Animal Patrol Oddziału
Ogólnomiejskiego – 1szt. I. Opis pojazdu Pojazd musi być fabrycznie nowy,
wyprodukowany najwcześniej w ostatnim kwartale 2017r. lub w 2018r., w srebrnym
metalizowanym kolorze nadwozia, o dopuszczalnej masie całkowitej nie
przekraczającej 3,5 tony. Musi posiadać hak holowniczy umożliwiający ciągnięcie
przyczepy posiadającej hamulec najazdowy, której maksymalny ciężar nie
przekracza 2000 kg. Pojazd musi posiadać oznakowane jako radiowóz Straży
Miejskiej, być wyposażony w sygnalizację świetlno-dźwiękową oraz przystosowany
do przewozu trzech osób w kabinie kierowcy (razem z kierowcą). Musi posiadać
nieprzeszkloną przestrzeń ładunkową, stałą i nieprzeszkloną przegrodę
oddzielającą kabinę kierowcy od przestrzeni ładunkowej, nieprzeszklone i
przesuwne drzwi boczne z prawej strony, oraz nieprzeszklone drzwi tylne
dwuskrzydłowe, otwierane symetrycznie 50/50. Pojazd musi posiadać przestrzeń
ładunkową wentylowaną, przystosowaną do przewozu zwierząt. Pojazd musi spełniać
wymogi normy EURO 6 w zakresie emisji spalin oraz posiadać europejskie
świadectwo homologacji zgodne z dyrektywą 2005/64/WE dotyczącą homologacji typu
pojazdów mechanicznych pod względem ich przydatności do ponownego użycia,
zdolności do recyklingu i odzysku. II. Parametry techniczne pojazdu 1. Silnik
• olej napędowy, • pojemność – nie mniej niż 1500 cm3, • moc – nie mniej niż 100
KM, • zużycie paliwa w cyklu miejskim – nie więcej niż 10l/100 km 2. Napęd
• napęd kół przednich • skrzynia biegów manualna, minimum 5 stopniowa.
4. Wymiary zewnętrzne pojazdu • długość pojazdu - nie mniej niż 5300 mm,
• wysokość pojazdu - nie więcej niż 2000 mm, • wysokość progu załadunku – nie
więcej niż 600 mm III. Wyposażenie minimalne 1. Wpływające na bezpieczeństwo:
• poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, • regulowany fotel kierowcy,
podłokietnik, • regulacja kolumny kierowniczej, • komputer pokładowy,
• obrotomierz, • czujnik temperatury zewnętrznej. 2. Wpływające na komfort:
• klimatyzacja w kabinie kierowcy, • elektrycznie sterowane przednie szyby,
• elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka, • czujniki parkowania z tyłu,
• zdalnie sterowany zamek centralny, • radio ze złączami USB, portalem
bluetooth, 2 głośnikami, • tapicerka tkaninowa w ciemnym kolorze. 3. Inne:
• nieprzeszklona przestrzeń ładunkowa, • pełna przegroda kabiny oddzielająca
przedział kierowcy od przestrzeni ładunkowej, nieprzeszklona, • drzwi boczne
przesuwne z prawej strony, nieprzeszklone, • drzwi tylne dwuskrzydłowe
nieprzeszklone, otwierane symetrycznie 50/50, z kątem otwarcia 180°, • podwójny
fotel pasażera (dwuosobowa kanapa), • wentylacja w przestrzeni ładunkowej,
ponieważ w przestrzeni tej będą przewożone zwierzęta, • hak holowniczy
umożliwiający ciągnięcie przyczepy posiadającej hamulec najazdowy, której
maksymalny ciężar nie przekracza 2000 kg., • gniazdo 12 V na desce rozdzielczej,
w schowku kabiny pasażerskiej oraz przestrzeni ładunkowej pojazdu, • boczne
listwy zewnętrzne, • funkcjonalne schowki w kabinie kierowcy, • pełnowymiarowe
koło zapasowe, • zestaw podręcznych narzędzi fabrycznych dedykowanych do
pojazdu, • komplet kół zimowych na stalowych felgach, • dywaniki gumowe do
kabiny pasażerskiej. IV. Oznakowanie i sygnalizacja 1. Oznakowanie i kolor
nadwozia pojazdu spełniające wymogi § 32b załącznika do Obwieszczenia Ministra
Infrastruktury i Budownictwa z dnia 27 października 2016r. w sprawie ogłoszenia
jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj.: Dz. U. z
2016r. poz. 2022). 2. Zaprojektowanie i wykonanie oklejenia pojazdu folią
reklamową odzwierciedlającą logo Sekcji Animal Patrol Straży Miejskiej w Łodzi
zgodnie z poniższym wzorem: Ponadto, oklejenie reklamowe powinno posiadać nw.
cechy: • nie może ograniczać oraz ingerować w oznakowanie i kolor nadwozia
pojazdu wynikające z wymogów § 32b załącznika do Obwieszczenia Ministra
Infrastruktury i Budownictwa z dnia 27 października 2016r. w sprawie ogłoszenia
jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków
technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj.: Dz. U. z
2016r. poz. 2022) – patrz pkt. IV, pkt. 1, • musi być trwałe – gwarancja na
okres nie mniej niż 3 lata, • musi być odporne na uszkodzenia mechaniczne,
• musi być odporne na zmywanie, • musi być odporne na czynniki atmosferyczne,
• musi być odporne na promieniowanie UV, • folia nie może ingerować w
powierzchnię lakieru pojazdu oraz musi być łatwa w ewentualnym demontażu.
3. Belka świetlna z nagłośnieniem spełniająca wymogi dla pojazdu
uprzywilejowanego w ruchu drogowym zdefiniowanego w zapisach ustawy Prawo o
ruchu drogowym (tj.: Dz. U. z 2017r. poz.1260 z późn. zm.). • zamontowana na
dachu, w jego przedniej części, • niski profil belki - wysokość belki nie więcej
niż 13,2 cm., • niebieskie światła błyskowe, • dodatkowe, doświetlające światła
koloru białego z przodu i z boku belki, • dwie kierunkowe lampy ostrzegawcze
koloru niebieskiego - jako doskonale widoczne źródło światła błyskowego -
umieszczone z przodu pojazdu w „atrapie chłodnicy”, • pojedyncza lampa
ostrzegawcza koloru niebieskiego zamontowana na dachu w tylniej części pojazdu,
• oświetlenie w technologii LED, • świetlny napis "STRAŻ MIEJSKA" spełniający
wymogi określone w § 32b załącznika do Obwieszczenia Ministra Infrastruktury i
Budownictwa z dnia 27 października 2016r. w sprawie ogłoszenia jednolitego
tekstu rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych
pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (tj.: Dz. U. z 2016r. poz.
2022) – patrz pkt. IV, pkt. 1, • możliwość podświetlenia napisu "STRAŻ MIEJSKA",
• cyfrowy generator dźwięku, • głośnik zewnętrzny o dużej dynamice i mocy nie
mniejszej niż 100W emitujący sygnały dźwiękowe o zmiennym tonie, • sterowanie za
pomocą manipulatora, • możliwość podania przez osobę obsługującą manipulator w
dowolnej chwili komunikatu na zewnątrz pojazdu. V. Gwarancja 1. Zamawiający
wymaga, aby pojazd objęty był gwarancją na okres: • nie mniej niż 24 miesiące od
daty sprzedaży na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (w tym zawieszenie)
bez limitu kilometrów, • nie mniej niż 36 miesięcy od daty sprzedaży na powłokę
lakierniczą, • nie mniej niż 120 miesięcy od daty sprzedaży na perforację
nadwozia, • nie mniej niż 24 miesiące na belkę świetlną z nagłośnieniem.
2. Zamawiający wymaga - aby przeglądy i naprawy gwarancyjne pojazdu oraz
przeglądy i naprawy gwarancyjne dodatkowych elementów zainstalowanych w pojedzie
i na pojedzie związanych z ich przystosowaniem do potrzeb zamawiającego -
odbywały się w autoryzowanej stacji obsługi oferowanej marki pojazdu,
znajdującej się na terenie miasta Łodzi. W związku z powyższym wykonawca
zobowiązany jest wskazać w treści oferty co najmniej jedną taką stację z
podaniem nazwy i adresu. 3. Zamawiający wymaga, aby gwarancja określona w pkt. 1
została utrzymana po wykonaniu specjalistycznej zabudowy przestrzeni ładunkowej
pojazdu. VI. Do wydawanego pojazdu wykonawca dołączy: • świadectwo homologacji,
• kartę pojazdu, • książkę serwisową i gwarancyjną w języku polskim,
• instrukcję obsługi w języku polskim, • zaświadczenie o przeprowadzonym badaniu
technicznym dla pojazdów uprzywilejowanych, • inne wymagane prawem dokumenty
pojazdu. VII. Zamawiający wymaga obszernego instruktażu obsługi i eksploatacji
pojazdu, przeprowadzonego przez przedstawiciela wykonawcy, VIII. Zamawiający
wymaga, aby dostarczony samochód był zatankowany do pełna. IX. Sprzedający
oświadcza, że: pojazd będący przedmiotem dostawy stanowi jego wyłączną własność,
jest wolny od wad fizycznych i prawnych, na pojeździe nie ciążą prawa osób
trzecich, pojazdem nie popełniono przestępstwa ani nie jest poszukiwany, pojazd
nie został zgłoszony do sądowego rejestru zastawów i nie figuruje w rejestrze
zastawów sądowych i skarbowych, dane przekazane kupującemu o przedmiotowym
pojeździe są zgodne z rzeczywistością.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV):
34111000-1,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający
podaje informacje o wartości zamówienia):Wartość bez VAT:
107300,00
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 120
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium |
Znaczenie |
cena |
60,00 |
Okres
gwarancji na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne ( w tym
zawieszenie) bez limitu kilometrów |
30,00 |
termin
realizacji |
10,00 |
6)
INFORMACJE DODATKOWE: